Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi spul hoor van zena, die maltese tiger is erg dik. Maar man man man wat is er met die prijzen gebeurt joh haha pleur bijna van mn stoel en dan zijn t nog aanbiedingen.
Als ik zo vergelijk en ik zet er een escape from hell tegenaan die je voor 140 meepakt nu dan kies ik die denk ik met dik 2x zoveel poeder erin...

Mooi spul hoor van zena, die maltese tiger is erg dik. Maar man man man wat is er met die prijzen gebeurt joh haha pleur bijna van mn stoel en dan zijn t nog aanbiedingen.
Als ik zo vergelijk en ik zet er een escape from hell tegenaan die je voor 140 meepakt nu dan kies ik die denk ik met dik 2x zoveel poeder erin...

Weet niet of je funke al eens heb mee gemaakt ?kwalitatief de beste op de markt, snap dat veel mensen denken dat het niet zo is. Maar funke moet je mee hebben gemaakt om de prijs te begrijpen. Voor kwaliteit betaal je de een doet dat graag en de ander vind het te duur !

Jongens, wat denken jullie?

Maltese tiger, fermata 100a en de elegant night €395,-, of de fireball en elegant night €370,-

Ik kwam er vanmiddag al niet uit en nu helemaal niet meer.

Ik zou voor de fireball + elegant night gaan. Succes/plezier gegarandeerd.

Fermata is sowieso wel een topper, maar twijfel zelf sterk over de Maltese Tiger (die ik daarnaast ook erg aan de prijs vind).

Jongens, wat denken jullie?

Maltese tiger, fermata 100a en de elegant night €395,-, of de fireball en elegant night €370,-

Ik kwam er vanmiddag al niet uit en nu helemaal niet meer.

Ik zou voor de 1e optie gaan. De Maltese Tiger kan echt een hele dikker topper zijn in de straat als ie zoals de Paranoid presteert. De Elegant Night wil je sowieso 100% merk ik en de Fermata is ook gewoon een dik blok. Heb je toch weer 3 x de Funke ervaring in je straat :)

Ik wil graag 2 cakeboxen aanschaffen en daarvoor ong 200 uitgeven.
nu zit ik in twijfel tussen 3 boxen, namelijk:
- Metallion blitz
- Cardinal of Souls
- W-triple layer

Voor welke zouden jullie gaan? of hebben jullie nog compleet andere boxen ?

Zelf zou ik voor de Cardinal of Souls gaan aangezien dit een mooie chaos bak is en ook geen nieuw product is.

Ik geef de Cardinal of Souls weer een voorsprong. Zekerheidje + dat ik deze op basis van het beeldmateriaal persoonlijk het mooist vind. Kwestie van smaak, dat wel.

Ik wil graag 2 cakeboxen aanschaffen en daarvoor ong 200 uitgeven.
nu zit ik in twijfel tussen 3 boxen, namelijk:
- Metallion blitz
- Cardinal of Souls
- W-triple layer

Voor welke zouden jullie gaan? of hebben jullie nog compleet andere boxen ?

Denk dat ik voor de triple layer en de cardinal of souls ga! thnks voor de reacties.

De Berlin heeft mij verbaasd tijdens de Vulcan importeursdemo afgelopen september. Ik zou daar voor gaan, al is het maar voor de afwisseling in de ''gebruikelijke'' importeurs!

Eigen discussie op slot met het commentaar dat ik het hier moest plaatsen, dus bij deze :)

Ik heb jullie hulp nodig. Sinds vorig jaar ben ik een beetje begonnen met vuurwerk kopen.

Dit jaar heb ik een budget van 175,-. Ik wil wel graag een beetje doorstoken (niet elke 5 min een cake maar elk kwartier is toch wel te doen lijkt me). Ik wil graag jullie hulp in schakelen om een (begin van) een lijstje te maken

Heb niet echt eisen maar ik wil gewoon een beetje doorstoken. 80 euro voor 30 seconden vuurwerk vind ik wat veel, maar als er 1 cake is van 50 euro voor 1 min vuurwerk, vind ik dat helemaal prima.

Hebben jullie bijvoorbeeld ook tips om 2 goedkopere cakes tegelijk af te steken voor een kick effect?

Dank je wel alvast en zie de suggesties wel komen.

Woon trouwens in omgeving Gouda, en vind 1,5 uur rijden niet vervelend. Groningen is toch wat te ver.

Dank jullie wel alvast!

Welke van deze 3 raden jullie mij aan?:D

-Transbomber
-Smash Box 2
-Berlin

Berlin heeft wat meer geweld. Ik vind de Transbomber wat makker geworden en de Smash box 2 is opzich ook leuk maar dan weer iets sierlijker dan de andere 2. Ligt er maar net aan waar je van houdt. Als je het geld hebt dan zou ik de Smash box 2 én de Berlin nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan