Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Weet iemand toevallig nog een goed fonteinenpakket? heb al een paar goede fonteinen maar wil nog wat klein maar goed spul. Vroeger waren de meterpakketten wel redelijk maar volgens mij worden die ook steeds slechter... dus laat maar weten!

ik zoek echt een pakket, t liefst met min. 10 fonteinen maar wel met ongeveer 10+ gram
Het kietelt mijn nieuwsgierigheid. Waarom wil je een pakket? En waarom 10 gram? Denk dat het lastig is wat je zoekt en ik denk dat het merendeel hier niet op gefocust is. Maar wie weet..

Als geld het issue is en grotere fonteinen te duur zijn, zou ik kiezen voor funke junior fontäne, een goede set Bengalen, een set crackling fonteinen (mad riot, katan, stromboli variant) en bijv de set F1 zilverfonteinen die nu bij de action liggen.

Dan heb je zelf voordelig een pakket samengesteld met voor elk wat wils.

Het kietelt mijn nieuwsgierigheid. Waarom wil je een pakket? En waarom 10 gram? Denk dat het lastig is wat je zoekt en ik denk dat het merendeel hier niet op gefocust is. Maar wie weet..

Als geld het issue is en grotere fonteinen te duur zijn, zou ik kiezen voor funke junior fontäne, een goede set Bengalen, een set crackling fonteinen (mad riot, katan, stromboli variant) en bijv de set F1 zilverfonteinen die nu bij de action liggen.

Dan heb je zelf voordelig een pakket samengesteld met voor elk wat wils.
is inderdaad een budget dingetje. Ben zelf een student en woon nog gwn thuis, en ik heb daarom dus toch nog bij sommige dingen toestemming nodig van mn ouders helaas.
En ik weet dat ze een paar jaar geleden nog wel grappige pakketten hadden waar dan een paar wat betere fonteinen in zaten. Dus ik dacht misschien zit hier iemand met dezelfde ervaring en weet misschien iets leuks. Maar ik weet inderdaad ook dat dit er maar weinig zullen zijn.
Wat dat betreft ben ik eigenlijk een vuurwerkfanaat die te laat is geboren, waardoor die de leukste vuurwerktijd niet echt kon meemaken 😅

Maar dankjewel voor de input!

Ik ben er nog steeds niet uit.

Ben nog steeds op zoek naar DE compound om mee af te sluiten.

Veel schoten, i en fanshaped, geen 20mm, niet te veel goud. Prijs 2 a 300 max.
Omgeving overijssel,

Aan het twijfelen tussen een TDS400 voor 150 of een rubro 800 shots voor 200….

Tds400 is iedereen lyrisch over maar de prijs van de 800 shots is heel aantrekkelijk

Tds400 is iedereen lyrisch over maar de prijs van de 800 shots is heel aantrekkelijk

Welke 800 shots gaat het over? Dan kunnen we iets makkelijker meekijken, rubro heeft veel van die "veel schoten voor weinig geld"

Welke 800 shots gaat het over? Dan kunnen we iets makkelijker meekijken, rubro heeft veel van die "veel schoten voor weinig geld"
Ja hij heet :

RUBRO THE FINAL DANCE BOX 800 SCHOTS​

Bij vuurwerk Oldenzaal, echter zijn dit naar mijn weten allemaal Omlabelingen van elkaar en zijn alle 800 shots bakken uit die hoek hetzelfde

Het ligt er ook maar net aan wat je al besteld hebt. Als ik nog graag 200 euro zou willen besteden, zou ik ook eerder kijken naar een 800 shots blokje voor de leuk dan de TDS. Maar ergens is het ook wel weer zonde als je deze aanschaft en je er niks van meer van weet omdat je andere producten zo goed zijn. Dan zou ik eerder voor de TDS400 gaan.

Back
Bovenaan