Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Bekijk bijlage 1818091
Dan heb je heel mooi vuurwerk.
En die Hardcore Helium en Rebel 2.0 is voor jezelf.

Verder aanvullen met fonteinen, klein spul.
Thanks, toch maar over budget gegaan, en een poging gedaan om te bestellen in Beverwijk. Had wel een probleem met het winkelmandje dus dat moet vuurwerk-beverwijk nog even oplossen.

Poe, en zo heb je niets, en zo heb je toch weer gepland veel te veel uitgegeven...

Thanks, toch maar over budget gegaan, en een poging gedaan om te bestellen in Beverwijk. Had wel een probleem met het winkelmandje dus dat moet vuurwerk-beverwijk nog even oplossen.

Poe, en zo heb je niets, en zo heb je toch weer gepland veel te veel uitgegeven...
Ah, zo zijn er hier velen dus voel je niet alleen🤣

Het forum zit er vol mee hahaha.

Wat heb je uiteindelijk besteld?
Het is iets meer geworden:

Ik heb even jullie expertise nodig. Ik heb nu dit:

Blinking Fermata
Display Turbo Box 100 SH
Disturbed
Wolff Golden Tower
Riakeo 500
Riakeo Cupido
Riakeo Eclipse
Riakeo Toxic

Wat zouden jullie hier nog aan toevoegen voor een betere balans qua cakes/compounds/shapes/effecten? Is er iets wat jullie missen?

Ik overweeg nog de Emperer Box. Leuk en relatief goedkoop stookvoer, maar ben bang dat het dan veel van hetzelfde wordt tov de rest.
Dus neig persoonlijk naar nog wat compounds, maar wil niet meer dan ca. 100 euro per lontje betalen. Iemand nog leuke ideeën?

Ben benieuwd!

Blinking Fermata
Display Turbo Box 100 SH
Disturbed
Wolff Golden Tower
Riakeo 500
Riakeo Cupido
Riakeo Eclipse
Riakeo Toxic

Wat zouden jullie hier nog aan toevoegen voor een betere balans qua cakes/compounds/shapes/effecten? Is er iets wat jullie missen?

Ik overweeg nog de Emperer Box. Leuk en relatief goedkoop stookvoer, maar ben bang dat het dan veel van hetzelfde wordt tov de rest.
Dus neig persoonlijk naar nog wat compounds, maar wil niet meer dan ca. 100 euro per lontje betalen. Iemand nog leuke ideeën?

Ben benieuwd!
Ik zou een heerlijke waaier erbij zetten of iets met crossette..
Ik denk aan:
- Hardcore Helium
- W shape Dominator
- Splitting Rainbow
- The Escape Room
- Fire Festival
- Killer Mutant

• Like
Waarderingen: BENZ

Blinking Fermata
Display Turbo Box 100 SH
Disturbed
Wolff Golden Tower
Riakeo 500
Riakeo Cupido
Riakeo Eclipse
Riakeo Toxic

Ben benieuwd!
ik zag een box: Lord of the Gallery, misschien is dat iets?

Back
Bovenaan