Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Een grote bak van Riakeo is nogal een ruim begrip. Een Exceptional zou ik wel boven een Century Show XXL verkiezen maar er zijn ook genoeg Riakeo bakken waarbij ik liever voor de Century zou kiezen.
Ja, dat is het ook...
Vorig jaar had ik de Great Wall, die was geweldig. Maar ik kies er voor om ieder jaar wat nieuws aan te schaffen in plaats van hetzelfde. Ik had bijvoorbeeld Extraordinary of Artificial op het oog, maar op een of andere manier is er nog geen straatfilm die mij over weet te halen.

Ja, dat is het ook...
Vorig jaar had ik de Great Wall, die was geweldig. Maar ik kies er voor om ieder jaar wat nieuws aan te schaffen in plaats van hetzelfde. Ik had bijvoorbeeld Extraordinary of Artificial op het oog, maar op een of andere manier is er nog geen straatfilm die mij over weet te halen.
Artificial kan mij dan wel weer overtuigen. Great Wall ook maar Extraordinary zou ik dan weer niet kopen. Smaken verschillen :)

Iemand die mij kan helpen met lijstje voor dit jaar? Budget rond de 300/400 euro (400 wel echt de max eigenlijk) en liefste winkels in omgeving Tilburg. Een uitstapje naar den Bosch of Breda is ook prima!
Zoek vooral 1-2 mooie compounds voor 00:00 (mag ook meer) en nog wat leuke potten om gedurende de avond af te steken of ook nog om 00:00.
Zou leuk zijn als ik in totaal wel redelijk wat te stoken heb maar ook wel wat dikke bakken heb!

Iemand die mij kan helpen met lijstje voor dit jaar? Budget rond de 300/400 euro (400 wel echt de max eigenlijk) en liefste winkels in omgeving Tilburg. Een uitstapje naar den Bosch of Breda is ook prima!
Zoek vooral 1-2 mooie compounds voor 00:00 (mag ook meer) en nog wat leuke potten om gedurende de avond af te steken of ook nog om 00:00.
Zou leuk zijn als ik in totaal wel redelijk wat te stoken heb maar ook wel wat dikke bakken heb!

Je komt wel met je vraag nu de meeste freak acties afgelopen zijn. Bij de winkels in Breda is het in ieder geval klaar. Bruchem bij Den Bosch heeft nog flash deals zoals de Bunga 19 voor 38 Euro (stookvoer)

Er is door het kooiverbod het eea gecanceld, graag hoor ik tips over echte blinkerbakken, er is weer iets budget, en nu alle freakacties wel een beetje voorbij zijn...moet ik zoeken naar iest nieuws, wederom, want vorig jaar had ik ook best heel veel pech met bestellingen.
Dank alvast

Er is door het kooiverbod het eea gecanceld, graag hoor ik tips over echte blinkerbakken, er is weer iets budget, en nu alle freakacties wel een beetje voorbij zijn...moet ik zoeken naar iest nieuws, wederom, want vorig jaar had ik ook best heel veel pech met bestellingen.
Dank alvast
Soundblast show

Dank alvast
blinking fermata,

Ik woon in Friesland maar vind de keuze niet geweldig in de buurt. klopt het dat er minder beschikbaar is dan voorgaande jaren, met minder acties? vorig jaar kreeg ik nog de shred-it boxen er bij.

Verder heb ik jullie hulp nodig. Budget is ca ±2K en denk zelf aan een aantal RIAKEO bakken:
- Song Dynasty (had ik vorig jaar, vond ik super)
- The Great Wall (wilde ik vorig jaar, maar uitverkocht)
- Tang Empire
Zit nu op ±800EUR.

Vorig jaar had ik ook Done Deal en Double Dope, maar wil dit jaar iets anders. Misschien Tres Elementos?
Oja, en ik heb het gevoel dat ik vooral maar groot koop want groot = goed, maar misschien hebben jullie betere compounds die goedkoper zijn en dus leuker? Zodat ik ook wat in de avond kan stoken.

Ben benieuwd naar jullie suggesties!

Ik woon in Friesland maar vind de keuze niet geweldig in de buurt. klopt het dat er minder beschikbaar is dan voorgaande jaren, met minder acties? vorig jaar kreeg ik nog de shred-it boxen er bij.

Verder heb ik jullie hulp nodig. Budget is ca ±2K en denk zelf aan een aantal RIAKEO bakken:
- Tang Empire
Zit nu op ±800EUR.

Vorig jaar had ik ook Done Deal en Double Dope, maar wil dit jaar iets anders. Misschien Tres Elementos?
Oja, en ik heb het gevoel dat ik vooral maar groot koop want groot = goed, maar misschien hebben jullie betere compounds die goedkoper zijn en dus leuker? Zodat ik ook wat in de avond kan stoken.

The Proud Mary van Magnum als je die kan vinden.
Rave from hell
zijn bakken die me meteen te binnen schieten.
Magnum PI

- Tang Empire
Zit nu op ±800EUR.

Bij jou in de buurt is het aanbod juist heel goed met Outlet, Franeker en Marrum in de regio. De timing is minder goed nu de meeste freak acties al wel afgelopen zijn. Er zittten natuurlijk nog wel Black Friday deals aan te komen.

Riakeo Great Wall is een uitstekende keuze daarnaast ben ik zelf ook wel fan van de Elegance, Peking Opera 100 en de Exceptional. Er zijn natuurlijk nog veel meer mooie producten zoals de Pyroshow Grand Final, Iro Kin Beauty, Heaven Inside, Hardcore Helium, Amazing Rainbow, Turbine, Insane Crown Bomber, Crown Jewel, Century Show XXL, Multicolor Madness...

Zou er niet te lang mee wachten. Breda heeft nog heel veel keuze en goede korting met de code FREAK2025. Je kunt bijvoorbeeld onderstaande halen voor 459,97,- EUR.
Je kunt dan iets strepen wat je niet bevalt en kom je een eind.

Supreme 5 assortiment
Heavy Legend bunga Set
Killer Mutant
Pearl of the South
Juggernaut 1.2"

Heb je 12 cakes en 3 boxen.

Dank alvast

Back
Bovenaan