Hot Chains

misschien stomme vraag maar kan je deze wel in nederland halen? omdat ze zo geweldig mooi groot uitkomen dus vandaar mijn vraag :$

misschien stomme vraag maar kan je deze wel in nederland halen? omdat ze zo geweldig mooi groot uitkomen dus vandaar mijn vraag :$

hey nee dat is geen stomme vraag , maar dat komt puur omdat wij onze cakes maximaal gevuld hebben , dus alles is op de maX in de cakes , vandaar.
wij zijn gewoon een nederlandse importeur hoor dus de cakes zijn hier gewoon tekoop , en wat de verkooppunten betreft we zij druk in onderhandeling met een aantal verkooppunten maar dat maken we pas bekand als alle gesprekken rond zijn

mvg

En wie er als 1e wil horen hoe hard de break is en hoe groot de effecten zijn van de Royal producten moet zeker naar de meeting komen.

grtz
Pyromaniac 1975

Als gevolg van dalende verscheepkosten en de stijging van de euro op de wereldmarkt zijn de prijzen van de artikelen uit de Red Factory collectie in gunstige zin aangepast.
Lees ook dit topic:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11826

De consumentenadviesprijs van deze cake is verlaagd naar € 38,95 ( de prijs was eerst € 45,00)
In het begintopic staat nu de geldende consumentenadviesprijs.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier een foto van deze cake, gemaakt bij Vuurwerk Orthen. Beter dan de CGI in de starttopic.

hot_chains.jpg

en hoe hebben jullie hem ervaren op de demo
zo op de films te zien is en blijft het een regelrechte topper
thanks 4 de movies pigi en fwa

Als je je bedenkt dat dit slechts €39,- kost, dan is dit echt een topper ja! Gewoon een prima fanshape met prachtig tempo voor een hele mooie prijs. Het tempo is wel het meest opvallende aan deze cake. Hij ramt hem d'r zó doorheen! Hij is bijna zelfs té snel.
Effecten zijn prima, lekker volle hemel, lekkere knallen.

Tijdens de demo viel hij mij niet zo heel erg op, omdat ik dacht: "oh, weer zo'n standaard fanshaped." Maar als je dan de prijs ziet, gaan je ogen toch wel effe open staan! :shocked:

Het tempo is wel het meest opvallende aan deze cake. Hij ramt hem d'r zó doorheen! Hij is bijna zelfs té snel.

Ik vind hem snel :sad:
Met dit tempo kan ik niet genieten van de verschillende effecten, daar is simpelweg geen tijd voor. Die rij na de Chry-crackling zie je bijna niet eens. Zo'n hoog tempo hoort in mijn ogen niet bij zo'n cake.
Op het filmpje uit China vond ik hem vele malen beter, maar ja, die China verhalen kennen we.
Ik ga deze dan ook niet meer halen.

Hot Chains

Ik heb hem gisteren bij de demo van Topvuurwerk gezien, maar wat een beest is dat ding zeg!! Met die prachtige effecten, een waaier en dat tempo!!! Echt een supercake, vooral voor dat geld.

100ste bericht:)

Laatst bewerkt:
Die is wel heel snel voorbij. Mij iets te snel. Even met je ogen knipperen en je mist de helft.

Die is wel heel snel voorbij. Mij iets te snel. Even met je ogen knipperen en je mist de helft.

Op dat filmpje van Pigi gaat hij volgensmij helemaal niet goed. (of het moet een voorgeprepareerde zijn) Normaal gesproken volgen er nog een aantal salvo's. Dit heb ik zelf gezien op een andere demo. En komt ook overeen met meerdere andere filmpjes

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Top Vuurwerk Rotterdam, op 18 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Is gefilmd tijdens dezelfde demo als Pigis film, dus ook hier is misschien het tempo niet goed.

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Top Vuurwerk Rotterdam, op 18 december 2009.

movie
Is gefilmd tijdens dezelfde demo als Pigis film, dus ook hier is misschien het tempo niet goed.

idd, als ik de filmpjes bekijk bij mij dealer, dan gaan ze idd anders...

deze gaat wel erg snel zeg wel vhet:p

maarja dit lijkt me een productie foutje:wink:

Laatst bewerkt:
fantastische cake van Royal Fireworks .
mooi einde ok.
en voor 38.95 laat ik deze pot uiteraard ook niet staan.

Back
Bovenaan