Hot Chains

Ik vind het wel jammer dat de effecten zo snel weggaan, het is geen slecht blokje, maar ik vind dat royal iets beters te bieden heeft:)

Magnifieke cake deze Hot Chains. Het is vooral het tempo in combinatie met prachtige effecten die het hem doen.
Voor aankomende oud en nieuw staat hij op mijn lijst.

Hij is snel weg, maar daar koop je hem ook voor.
In de straat deed die het erg goed, het snelle heen en weer waaieren zorgt voor een goed gevulde lucht.
Als je een snelle waaier wil voor niet al teveel geld, dan is dit zeker een aanrader.

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

filmpje van mij van vorig jaar, dit is echt een topper. Ik vond het jammer dat ik er maar 1 had, dit jaar 2 dus. vooral het tempo en grote van de effecten zijn echt super:)

Dit was echt een toppertje gisterenavond. De effecten waren mooi en groot.
Door het snelle tempo is hij erg spectaculair..
+ YouTube Video

Heb deze bij het ophalen van mijn spullen in Lopik uitgekozen omdat ze de Golden Flower van zena op dat moment niet hadden.
Prima pot daar niet van, maar wel heel snel weg. "Was dat het al?" waren de reacties.
Ben er niet zeker van of ik deze volgend weer neem, denk het niet.

Heerlijk geweld, neem hem zeker weer. De salutes voegen overigens niet veel toe, zij niet hard genoeg.

Heerlijke z shape cake met goed uitgewerkte effecten. Vooral het tempo vind ik heerlijk. Het eindsalvo zal nog mooier zijn wanneer er een ti boeketje in zit!

super ;) knallen lijken idd niet heel hard ten opzichte van de burstknallen van het effect maar die waren naar mijn mening ook redelijk dus weet niet of er veel ruimte in zit voor verbetering nog .

super dingetje

Ik vond dit een fantastische waaier, maar inderdaad zoals eerder is gezegd, de laatste salvo van salutes mag van mij ook vervangen worden door een ander effect. :)

Deze waaier is echt top! Voor relatief weinig geld heb je een hele mooie waaier. Hij schiet lekker snel met grote boeketten. De salutus op het eind voegen inderdaad niets toe, dat is erg jammer. Volgend jaar neem ik hem weer. :)

ik had hem dit jaar 2 keer en wat een mooi geweld geven deze waaiers, ik had 2 opgevoerde versies ofzo want ze gingen echt heel hard tekeer vergeleken met andere filmpjes hehe

+ YouTube Video

Back
Bovenaan