Hot Chains

Op de 1e pagina staat een filmpje uit China en daar zag die er leuk uit blij hem niet besteld hebt nu je de demovideo's ziet, laat ook maar weer zien hoe misleidend al die filmpjes uit China zijn.

potverdorie... dit is inderdaad niet zoals ik em verwacht had...

veel en veel te snel dit, kan nooit goed zijn hoop ik toch,
en anders heb ik er goed spijt van dat ik deze besteld heb

het zou fijn zijn als een insider wat meer info hier over kan geven anders krijgen we dalijk heel veel teleurgestelde mensen terwijl ik zo onder de indruk was van de royal collectie

potverdorie... dit is inderdaad niet zoals ik em verwacht had...

veel en veel te snel dit, kan nooit goed zijn hoop ik toch,
en anders heb ik er goed spijt van dat ik deze besteld heb

ik hoop het ook.. hier ook aardig onder de indruk van deze cake, maar als het zo is, laat ik deze links liggen.. lijkt wel of alles in 1 x knalt.. jammer..

het zou fijn zijn als een insider wat meer info hier over kan geven anders krijgen we dalijk heel veel teleurgestelde mensen terwijl ik zo onder de indruk was van de royal collectie

Ik ben dan wel geen insider, maar ik wil nogmaals melden dat ik meerdere films en een demo heb bezocht waarbij hij NIET zo snel ging. M.i. is er op de twee filmpjes(zelfde demo) een cake geschoten met een productiefout!! Ga er dus maar vanuit dat de originele film de juiste is! En daarmee is dit dus in mijn ogen een topcake met veel spektakel.

Ik zat te denken om per rij een soort vertraging in te bouwen, om op die manier een normale manier van schieten te garanderen. Toen ik echter het label loshaalde, zag ik dat de lont afkomstig uit de tube bestaat uit een groen en bruin deel aan elkaar bevestigd. Ik vermoed dat de groene het 'trage' visco lont is en het bruine de 'snelle' lont is. Nou is mijn idee het bruine lont op de hoeken van elke rij te verwijderen, zodat daar de normale snelheid van visco behouden blijft en hierdoor de rijen elkaar rustig opvolgen.

Mijn vraag is dus of iemand met wat meer kennis het veronderstelde snelheidsverschil tussen het groene en bruine lont kan bevestigen en of het verwijderen van het bruinen lont op de hoeken niet zal leiden tot het doven van de pot?

Ik ken dat principe wel, Marvin. Een groen visco lont alleen is te traag, dus doen ze er één grijs (bruin) snellontje bij voor meer snelheid. Het werkt volgens mij wel gewoon zo. Als je de cake SNELLER zou willen maken, dan is het weghalen van het groene visco NIET effectief. Maar om hem langzamer te maken, kun je zeker wel het bruin/grijze lont verwijderen (kort afsnijden, niet eraan trekken).

Je kun daarnaast nog eens kijken of je het groene viscolont een stukje UIT de tube kan trekken. Voorzichtig eraan trekken, gewoon proberen. Met wat geluk zit het vrij los, en kan je het visco er nog een halve centimeter uit trekken. Dat is ook weer een extra vertraging van ca. ½ seconde :)

Overigens is dit alles natuurlijk niet wettelijk toegestaan, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Als doorlonten het toevoegen van lont, hoe noem je dan het verwijderen van lont? Neem aan dat dat wel besproken mag worden?

Zo niet, dan toch.

thx darksoul hier heb ik wat aan. Ik zit namelijk niet te wachten op een fan shape die alles in een keer in de lucht pompt. Gaat goed komen nu grtz

Bij mij ging hij in een lekker snel tempo. En dat moet ook vind ik. Nét genoeg tijd om het effect in je op te nemen en daar was de volgende weer. Super. En dan die salutes op het eind. Prima finale!

echt een topper!

hier een filmpje van mijn kant:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hij had misschien iets trager gemogen maar toch blijft het een pracht cake voor weinig geld:)

Vond het uiteindelijk toch een lekkere cake!
Ik was bang dat ie te snel zou zijn, maar het viel mee.
Hij ging vlot, maar niet zo achterlijk snel als op die laatste demofilmpjes.

Back
Bovenaan