Horizon of Holland

Zeker een meevaller,

Welke winkels krijgen deze nog meer op het laatste moment? zeker weinig over bekend

Misschien kijken of iemand van royal dit allemaal kan bevestigen. Of een winkelier hier die we wat beter kennen dan de onbekendere winkels.

klopt heb mail contact gehad met hol vuurwerk, hun hebben er 40 gehad zeggen ze..
Heb er gelijk 1 vast gelegd =D

Klopt als een bus dat deze als nog geleverd gaat worden :) Mag Royal ook wel een keer meezitten! Ook wij van harten4 hebben hem en kan nog tot donderdag besteld worden op pyrovoordeel.

OMG , ik zit al aan ons budget , maar wat een walgelijk mooie box is dit!
Werkelijk geniaal.
Dan maar een weekie geen biefstuk of varkenshaas , maar dat ding moet er koste wat het kost komen.

Klopt als een bus dat deze als nog geleverd gaat worden :) Mag Royal ook wel een keer meezitten! Ook wij van harten4 hebben hem en kan nog tot donderdag besteld worden op pyrovoordeel.

Echt tot donderdag (dus vanavond 12 uur? ) of mag die morgen ook nog besteld worden?

Ik vind het wel triest dat knall koning een filmpje gebruikt wat niet de uiteindelijke verzie is. Is toch een soort misleiding!

Idd, dat is wel een heel andere versie. Ofwel, heel iets anders! Ofwel, haast nog spectaculairder! Ik kende dit filmpje nog niet... De vraag is hoe zij aan het filmpje komen...

Was eerste filmpje dat Royal zelf online had staan, maar na aanpassing (vooral schiethoek) van de box offline had gehaald en vervangen door juiste film. Knalkoning zal 'm in die tijd geript hebben en zelf weer geüpload. Bad business.

Back
Bovenaan