Hoogmoed

Ik vind de Delicious Thunder harder gaan maar die is vooral overdag leuk. Als finale is de Hoogmoed wel indrukwekkender. Je zou nog wel naar salute cakes kunnen kijken met TI boeket of mine.

ik betwijfel of dt harder gaat. Misschien ietsjes. Dit potje op het laatst nog gehaald. Geen spijt van. Mooie zilverstaarten, leuk boeketje en harde knallen.

2x de Hoogmoed oude versie. Blijft een super leuk potje voor die 5 euro dat ik ze kon krijgen.

Komt op 1:39 voorbij, 2 tegelijk.

Even een vraagje, hoe kan ik zien welke versie ik zelf heb?
Een aantal importeurs hebben bijvoorbeeld een artikel nummer met /14 achteraan staan, en dan is het dus de 2014 versie.
Kan ik bij marijn producten moeilijk vinden, iemand die me kan helpen?

Nee nergens geen productie jaar, wel heb ik rood plastic bovenop de cake ipv zwart papier
Ook heb ik maar 1 lontje Maar wel een ce keurmerk
image.jpg

Gisteren bij mijn bestelling ook deze Hoogmoedjes gekregen. Zelfde uitvoering als op de foto hierboven. Kruitinhoud 176,4 NEC. Nergens een jaartal kunnen ontdekken, wel een CE keurmerk.

Ik heb dit jaar weer 2 Hoogmoedjes, maar bij mij is (in beide gevallen) het label groen.
De tekst en afbeelding zoals bekend is groen, maar het (normaal) zwarte vlak is bij mij ook groen, hoewel een andere tint. We zullen zien of deze nog meer verrassingen heeft. ;)

Eddy.

Wat een superslechte cakes waren deze dit jaar zeg. ging helemaal nergens over. Ben blij dat ik er maar twee had. laatste keer meteen. iedereen aan de Happy thunder q dit jaar :p

Yup, was niet best dit jaar. Zachte burst, gelukkig hadden we er nogal wat bij elkaar gezet, dan wint de kwantiteit het van de kwaliteit, maar dan nog, ansich niet indrukwekkend nee. Voor mij ook de laatste keer.

Als afsluiter van de finalebatterij, 5 Hoogmoedjes de lucht ingejaagd. Was wel leuk, maar niet echt indrukwekkend. Eénmalig, zal geen vervolg meer komen.

Wat zonder om te lezen dit, was een geweldig goede cake altijd.
Lijkt helaas ook meer op een sier cake dan een knalcake jammer genoeg.
Regelgeving, om gek van te worden soms.

Ben benieuwd , vandaag bij Zena maaseik deze hoogmoed gekocht met 38% korting , ik betaalde 7.75 euro i.p.v. 12.50 EURO. dus voor die paar eu is het eens leuk om te kijken of ze nog wat zijn

Ben benieuwd , vandaag bij Zena maaseik deze hoogmoed gekocht met 38% korting , ik betaalde 7.75 euro i.p.v. 12.50 EURO. dus voor die paar eu is het eens leuk om te kijken of ze nog wat zijn

Heb ze vorig jaar gehad, ze vallen tegen helaas. Is nu meer een salvo cake en knal is minder heftig

had er 4 tegelijk samen met 4x cruel cannon.
Was leuk voor een keertje, maar hoeft niet nogmaals. Te weinig knal. Niet genoeg at once.
Cruel cannon kwam er makkelijk overheen.

Back
Bovenaan