[Hong Deng Long] Colourful King Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze knalmat heeft tijdens de demo in Olen indruk op mij gemaakt
Tjonge, wat knalt deze mat hard en snel.
Hij ging aardig tekeer, we stonden er met onze neus bovenop. (en zo doen we het met oud en nieuw ook:p)

Natuurlijk koopt iedereen wat hij/zij zelf graag wilt. Al vindt ikzelf dat de matten kwa knal behoorlijk verschillen. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat de ene meer geweld heeft dan de ander. Het zijn gewoon beide matten met een enorm geweld. De ene wil gewoon harde doffe knallen, de ander wil een mat die snel is en waar enorm veel schelle knallen van afkomen.

Ja klopt. Ik wil graag beide maar ik was een beetje teleurgesteld door de mat omdat ik daarvoor echt matten met een hoog tempo had afgestoken, en daarna deze. Aan verschillende dingen lag het ook wel dat ik het niet voor 100% goed ervaarde, maar alsnog knalde hij niet zoals ik verwacht had.

Ik kan hem zoiezo aanraden, daar niet van. Maar ik heb hem meegemaakt en ik hoef hem persoonlijk niet een 2e keer.:)

De eigenaar wilde zijn auto niet verplaatsen na herhaaldelijk verzoek.Dat vond hij niet nodig. Een dag later is de auto weer netjes schoongemaakt.En ja, de auto is helemaal heel gebleven.

Best wat geld voor zo'n mat, 22 euro... Maar als ik de verhalen zo hoor moet dit ding echt kneiter hard gaan :D Maybe toch maar eens mee maken zo'n ding dan, ben wel benieuwd.

Ik had hem dit jaar gratis gekregen bij de bunker. Deze mat vond ik erg lekker klinken. Ik had hem opgehangen en het tempo was natuurlijk niet al te snel maar dat hoeft ook niet als de knallers dikke dreunen veroorzaken. Hij snippert ook nog is mooi. Ik vind dit zeker een aanrader.

Als ik het dus goed begrijp gaan deze matten extreem snel als je ze op de grond legt, en als je ze ophangt gaan ze stuk langzamer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan