[Hong Deng Long] Colourful King Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
En bij mij waren er 2 die ik had opgehangen alsnog in 10 seconden weg. Lagen maar 2 eigenaars, dus dat is dan wel een plus.
Maar die enorme verschillen in snelheid zijn soms vervelend. Iedere keer weer een verrassing.

-hong deng long, traag en hard
-mega fireworks, erg snel en minder hard.

Heb 2 maal de HDL versie voorbij zien komen. Echt heerlijke matten. Relax tempo met flinke klappen!
Lekker lekker!

vind je hem ze geld waard, vind hem aardig snel weg.
zou je nogmaals voor deze gaan, of liever een andere ratelband ?

Zijn echt hele leuke dingen, snel maar wel lekkere doffe knallen. En natuurlijk de gekleurde snippertjes. En er gaat korting over de prijs heen dus dan twijfelen we er sowieso niet meer over!

Dit is inderdaad een heerlijke mat! Zeker met de januari aanbieding had deze een heerlijke prijs.

En verder: het is maar voetbal, en als de andere club geen supporters had dan kon die club niet meer bestaan en dan had je geen competitie dus maak je er niet zo druk om.

effe offtopic: ajacXiedje pas asjeblieft even je naam aan, dit is echt tenenkrommend.

ik snap wat je bedoeld, maar ik lig er niet wakker van, zitten hier op een vuurwerk forum.
geen spel je naam goed forum. als je je er nogmaals aan stoort, moet je de andere kant op kijken.

ik lig er toch ook niet wakker van, dat je asjeblieft schrijft ipv alsjeblieft

ONTOPIC MAAR WEER!!

welke tijd van het jaar is die nog meer scherp geprijsd ?

Oke oke, is zeker niet maand van te voren bekend wat dan de acties worden ?
die tijd is namelijk dat ik ook veel bestellingen plaats in nederland.

Nee, maar het is wel zo dat zeker in baarle elke herfst wel goede aanbiedingen zijn dus dat is altijd wel een tripje waard imo.

imo ?

klopt inderdaad, vorig jaar 2x geweest in de herfstvakantie, in een weekend zelfs 2x hahaha
maar ik heb eigenlijk niet in de gaten gehouden, wanneer die actie bekend waren ?

imo ?

klopt inderdaad, vorig jaar 2x geweest in de herfstvakantie, in een weekend zelfs 2x hahaha
maar ik heb eigenlijk niet in de gaten gehouden, wanneer die actie bekend waren ?

Acties beginnen medio augustus, dan zijn de herfstvakantie acties. Medio november december zijn de hoge kortingen. Zoals je ze kent in de LVC Nieuwsbrieven. Maar we wijken een beetje af van het onderwerp de Colourful King Cracker. Wanneer deze weer in de actie is zullen we moeten afwachten, met de vorige acties kostte hij €11,-! Dus nu maar weer ontopic! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan