Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het vuurwerk in belgie is nog goed te overzien en bij juist gebruik niet gevaarlijker dan nederlands vuurwerk.Even off topic. Ik lees heel vaak dat mensen tegen illegaal vuurwerk zijn op dit forum, maar de producten uit Belgie worden wel toegestaan? Daar hoor ik eigenlijk niemand over hier. Ik zit er ook niet echt op te wachten dat dit soort matten worden afgestoken bij ons in de straat. Als we toch tegen illegaal vuurwerk zijn, dan ook dit soort vuurwerk uit Belgie, anders krijg ik een beetje een rare nasmaak. We zijn toch voor behoud voor de vuurwerk traditie, dan moet je dit soort vuurwerk uit Belgie ook niet kopen, dat mag hier namelijk ook niet. Wie de schoen past trekt hem maar aan.
Het vuurwerk in belgie is nog goed te overzien en bij juist gebruik niet gevaarlijker dan nederlands vuurwerk.
Het vuurwerk in belgie is nog goed te overzien en bij juist gebruik niet gevaarlijker dan nederlands vuurwerk.
Geld dit niet dan voor al het andere vuurwerk? Maar is dit het juiste topic om hierover te discusseren.. ik denk het niet.
Stond ook bij: Even off topic.
Maar het is wel een mooie klappert.
hoe weet je het verschil tussen de langzame harde en de snelle zachtere iemand bvd