[Hong Deng Long] Colourful King Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch vind ik de normale kingcracker (zonder de kleuren) duidelijk een stuk doffer/harder klinken.
Echter gaat deze mat in een wat langzamer tempo dan deze.

Even off topic. Ik lees heel vaak dat mensen tegen illegaal vuurwerk zijn op dit forum, maar de producten uit Belgie worden wel toegestaan? Daar hoor ik eigenlijk niemand over hier. Ik zit er ook niet echt op te wachten dat dit soort matten worden afgestoken bij ons in de straat. Als we toch tegen illegaal vuurwerk zijn, dan ook dit soort vuurwerk uit Belgie, anders krijg ik een beetje een rare nasmaak. We zijn toch voor behoud voor de vuurwerk traditie, dan moet je dit soort vuurwerk uit Belgie ook niet kopen, dat mag hier namelijk ook niet. Wie de schoen past trekt hem maar aan.

Even off topic. Ik lees heel vaak dat mensen tegen illegaal vuurwerk zijn op dit forum, maar de producten uit Belgie worden wel toegestaan? Daar hoor ik eigenlijk niemand over hier. Ik zit er ook niet echt op te wachten dat dit soort matten worden afgestoken bij ons in de straat. Als we toch tegen illegaal vuurwerk zijn, dan ook dit soort vuurwerk uit Belgie, anders krijg ik een beetje een rare nasmaak. We zijn toch voor behoud voor de vuurwerk traditie, dan moet je dit soort vuurwerk uit Belgie ook niet kopen, dat mag hier namelijk ook niet. Wie de schoen past trekt hem maar aan.
Het vuurwerk in belgie is nog goed te overzien en bij juist gebruik niet gevaarlijker dan nederlands vuurwerk.

Het vuurwerk in belgie is nog goed te overzien en bij juist gebruik niet gevaarlijker dan nederlands vuurwerk.

Maar is nog steeds niet goedgekeurd.
Normaal meng ik me niet in deze discussies, maar vergeet niet dat de publieke opinie geen enkel onderscheid maakt of je iets uit polen of belgie haalt. Illegaal is illegaal voor de mensen om je heen.

Ik haal zelf niks ik meer uit belgie, puur om de publieke opinie en de mensen om mij heen geen voedingsbodem te geven voor nog meer anti vuurwerk emotie.
We hebben in Nederland mischien wel het kwalitatief beste consumenten (en mooiste) vuurwerk wat je je kan wensen.
Laten we daar voorzichtig mee omgaan....

Of je een rol neerlegd of een berg titanium thunder's (evolution) achter elkaar zet, je hebt een hoop geweld en persoonlijk vind ik de cakes toch net ff wat gaver. Natuurlijk wil ik die rol er ook wel bij hebben maar als dat gezeik oplevert of kan leveren laat ik het liever voor wat het is voorlopig.

Maar welke versie van de mat is het... De giga snelle die zachter knalt als de 5K.
Of de versie die alles overtreft en een perfect tempo heeft

het is degene die alles overtreft,nu 11 euries in olen.kijk zenavuurwerk.com voor meer aanbiedingen.

Ik had dit jaar de Colourful Kings Cracker, half oktober gekocht in Baarle... om 1:00 afgestoken tijdens oudjaarsnacht in de straat en ik vond 'm behoorlijk tegenvallen. Tempo was te hoog en de knallen waren helemaal niet zo hard. Lang niet zo hard als ik 'm verwacht had. De 10k rol die ik vorig jaar had ging naar mijn herinnering harder en ging langer mee en maakte er een grotere bende van voor een stuk minder geld. Een afrader van mij, dat weet ik in ieder geval voor volgend jaar :).

Ik had deze mat ook dit jaar, een vriend van mij vond em wel hard hehe. Ik zelf was niet zo heel erg tevreden. Tuurlijk als je em aansteekt als eerste mat, is die kei hard. Maar de 100k die ik om 02:00 was echt een toppert!!

FIlmpje: Had em op een klein trapje vast gemaakt, in de hoop dat die wat langer zou duren....

Raar. 3 stuks afgestoken met oud&nieuw en ik vond ze alle drie lekker sloom en hard gaan. Leek totaal niet op het filmpje hierboven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan