[Hong Deng Long] Colourful King Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze is gewoon leuk, alleen al vanwege het uiterlijk met zn gigantische gekleurde knallers.
De snippers die overblijven is ook leuk :)

Hier filmpje van overdag op de grond:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En nog 1tje 's avonds hangend:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik heb hem ooit aan een lantaarn paal vast gemaakt en je ziet nu twee jaar later nog de sporen.
Echt bruut geweld.

meerdere matten gehad afgelope wisseling, maar dit blijft toch echt wel de lekkerste en hardste. goed tempo, en geweldige dreunen

Ik drukte op bedankt knop maar was niet de bedoeling. ik verbaas me over het feit dat je geen rekening houdt met de auto die daar geparkeerd staat. Was er nu echt geen ander boompje of paaltje waar je hem aan kon hangen. Als het mijn auto was dan was ik niet zo blij en je brengt hiermee vuurwerk een slechte naam kans op schade is groot zo

Boeien, oude roestbak

Ik had deze afgelopen jaarwisseling en man man man wat een Geweld!! Heerlijke mat. Was de eerste keer dat ik deze had en verrassend goed. Had m wel liggend, waardoor die supersnel ging, maar genoten. Hopelijk dit jaar weer

Ophangen deze mat mannen en een paar vrouwen.
Ik had vorig jaar er 1 niet opgehangen en ik had aardig wat blindgangers.
Een stuk of 20.
Ik had er daarna nog 1, maar dan opgehangen en toen had ik 2 blindgangers.
Slecht wel wat.

Vond deze mat dit jaar geen aanrader. Deed me teveel denken aan een hindoerol. Veel te snel en felle korte klappen ipv hetgeen dat hier boven op de filmpjes te zien is.

heb er 6 voorbij zien komen, blijven in mijn ogen wel dikke aanraders. ophangen en knalle met die matten.

zowel de versie van hong deng long, als de mega fireworks gezien.
de mega fireworks versie ging snel en knalde niet hard.
de hong deng long versie ging in een lekker tempo en de knallen waren ook stukken harder.

En bij mij waren er 2 die ik had opgehangen alsnog in 10 seconden weg. Lagen maar 2 eigenaars, dus dat is dan wel een plus.
Maar die enorme verschillen in snelheid zijn soms vervelend. Iedere keer weer een verrassing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan