Hollands Feestje

Geweldig Ollie, ik zal zeker meedoen, meldt me pas in februari aan, want kan momenteel die 50 euri goed zelf nog gebruiken. :wink: Je kunt er in ieder geval van op aan dat ik mee zal doen! :D

Ik en Justin zijn ook van de partij...

Als ik al die filmpjes zie zo vind ik het zo tof dat dit zo groot schalig georganiseerd kan worden.

Trouwens Bateria 50 Truenos verkopen ze niet meer...
Ik denk dat we moeten overstappen op Bateria Sound king.
Ik hoop dat we dan dit jaar wederom een dikke knal finale krijgen :)
Word zo'n show nou van te voren nog bedacht of is het in pyroshopping klakkeloos cakes aanwijzen?

Anders wil ik wel mee helpen met het bedenken van de finale.

Je hoort van me Ollie...

-Roy-

Laatst bewerkt:
Nou mensen... Slecht nieuws! Dit jaar geen hollands feestje!

Het aantal aanmeldingen en betalingen etc is zeer laag. Dit was geen enkel ander jaar anders maar dit jaar heb ik geen tijd en ook geen zin om achter iedereen aan te lopen of ze aub willen betalen en of ze nu zeker meedoen etc etc etc. Dus heb ik besloten om er geen tijd in te gaan steken. jammer maar helaas.

Mocht iemand zich geroepen voelen om hier wel achter aan te gaan. ik hoor het graag. ik wil hem of zij (lijkt me stug dat het een zij is maar we mogen niet discrimineren... :D ) wel op weg helpen en wat wat dingen regelen.

misschien volgend jaar weer maar dit jaar niet!

Jammer, Ollie, maar alle begrip. Misschien is het wel goed dat je het dit jaar niet doet.
Dan kunnen de mensen eens gaan nadenken.
Ik wil je hierbij vast bedanken voor al je werk van de afgelopen jaren.
Want er komt veel en veel meer bijkijken dan mensen denken.

oww...snapp..

Dat is best jammer....
Mja we kunnen anders gezamenlijk daar nog wel wat afspreken..
Enige nadeel is dat we dan niks kunnen voor bestellen.

-Roy-

Zeer jammer voor de mensen die naar Fallas gaan.
Maar zeer begrijpelijk dit Ollie.
Dan volgend jaar maar extra groots aan pakken.

Prima keuze Ollie, groot gelijk dat je het geregel een keer niet op je wilt nemen, het vergt flink tijd en gedoe. Iedereen heeft altijd diep respect voor je dat je het doet, maar ook nu zullen ze respect hebben voor je keuze hoor, nemen we gewoon allemaal een cake mee naar de bedding, doen we het zo. :wink:

Dat is erg jammer! vorige jaar op een haar na gemist.. had ik beter moeten kijken op de fora's van te voren! maar ik snap het wel! is nog best een geregel allemaal!

Zoals mattenfreak al zegt.. gewoon allemaal een cake mee nemen ben je er ook!

Zie jullie in de bedding!

Nou mensen... Slecht nieuws! Dit jaar geen hollands feestje!

Het aantal aanmeldingen en betalingen etc is zeer laag. Dit was geen enkel ander jaar anders maar dit jaar heb ik geen tijd en ook geen zin om achter iedereen aan te lopen of ze aub willen betalen en of ze nu zeker meedoen etc etc etc. Dus heb ik besloten om er geen tijd in te gaan steken. jammer maar helaas.

Mocht iemand zich geroepen voelen om hier wel achter aan te gaan. ik hoor het graag. ik wil hem of zij (lijkt me stug dat het een zij is maar we mogen niet discrimineren... :D ) wel op weg helpen en wat wat dingen regelen.

misschien volgend jaar weer maar dit jaar niet!

Ik vind het erg jammer maar kan het wel waarderen en begrijp dat als de animo er niet voor 100% is de lol er voor jou ook afgaat.

In ieder geval bedankt dat we afgelopen 2 jaar hebben mogen genieten van de showtjes!

Groet,
Raymond

Kreeg vanavond per sms van Mike door dat er vanavond toch nog een Hollands showtje wordt geschoten om 21.00 uur.

Showtje ging lekker! :)
Zaten een paar lekkere blokjes tussen zeg.
Blij dat het toch nog doorging, het was erg gezellig.
Ook het stoken ervoor en erna ging goed hard! :D

Leuk showtje ja, snelle organisatie, maar het resultaat was prima, even lekker volgas cakes wegjanken. :D

Eric, nogmaals bedankt voor het regelen! :bye:

Was erg leuk om een keer meegemaakt te hebben.
Top geschoten jongens!!

Het enige wat ik me afvroeg was waarom de show niet echt aangekondigd werd.
Ik was toevallig een fluit cake van iemand aan het filmen waarna het showtje direct op volgde. Ik had dus gelukkig me camera al bij de hand en heb het showtje nog kunnen filmen.
Maar verder heb ik niks gehoord van de jongens dat het showtje ging beginnen.

Maar verder staat hij er goed op en ben ik een ervaring rijker :)

-Roy-

Er stond voor een paar honderd euro aan blokken daar.. en aan gezien iedereen vuurwerk stond af te steken was de kans aanwezig dat de politie zou komen.. dus zodra het klaar stond de fik er in.. voor dat alles werd weggehaald door de politie!

Super showtje!! Erg bedankt.. :D

Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik las net dat er problemen waren met het afsteken van vuurwerk en dat de kans dat het afgepakt word aanwezig is? Kan iemand mij dit even uitleggen of dit echt zo is?

Waarom is die kans er? Word er onverstandig gestookt? Teveel gestookt? Lawaai overlast voor de bevolking en mensen die willen slapen?

Want als het eigenlijk niet de bedoeling is om vuurwerk af te steken moet ik er toch nog maar eens een keer over nadenken om er heen te gaan. :p Al die shows zijn natuurlijk ook kicken, maar het zelf stoken in een lekker temperatuurtje hoort er ook bij natuurlijk. :wink:

:bye:

Stoken mag daar op de meeste plekken maar de kans is dat de politie komt als het uit de klauwen loopt :) En de politie steld daar geen vragen maar die doen gewoon wat hun willen. Als hun vinden dat je het niet mag dan mag het niet :p Over algemeen valt wel mee maar zijn afgelopen jaren wel paar jongen het spul afgepakt :p

Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik las net dat er problemen waren met het afsteken van vuurwerk en dat de kans dat het afgepakt word aanwezig is? Kan iemand mij dit even uitleggen of dit echt zo is?

Waarom is die kans er? Word er onverstandig gestookt? Teveel gestookt? Lawaai overlast voor de bevolking en mensen die willen slapen?

Want als het eigenlijk niet de bedoeling is om vuurwerk af te steken moet ik er toch nog maar eens een keer over nadenken om er heen te gaan. :p Al die shows zijn natuurlijk ook kicken, maar het zelf stoken in een lekker temperatuurtje hoort er ook bij natuurlijk. :wink:

:bye:

Ik vind het een beetje raar wat je zegt..

Ten eerste: Officieel mag er geen vuurwerk worden afgestoken door NIET leden van een Casal. Dus het is idd verboden. Het word wel aan iedereen verkocht. dat is dus krom. maar het word wel gedaan, en als je het op de juiste plek doet en zorgt dat je het niet te bond maakt is het meestal geen probleem. Maar ga niet raar opkijken als ze je je vuurwerk afpakken!

Ten tweede ga je hopenlijk niet voor het zelf stoken naar Valencia? Ik vind dat echt een vervelende gewoonte worden van meerdere freaks. Fallas de Valencia gaat om het feest ter ere van de Beschermheilige van de timmermans lieden, de viering van de lente en de offrenda. Dat alles bij elkaar is Fallas de Valencia. Je gaat niet naar valencia voor zelf te stoken vind ik. Lees eens de info pagina op fpm om meer te weten te komen over dit Geweldige feest!

Want idd als jij voor het stoken naar valencia gaat zou ik er idd even goed overnadenken!

Groeten Sven

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan