Geweldig Ollie, ik zal zeker meedoen, meldt me pas in februari aan, want kan momenteel die 50 euri goed zelf nog gebruiken.
Je kunt er in ieder geval van op aan dat ik mee zal doen! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeer jammer voor de mensen die naar Fallas gaan.
Maar zeer begrijpelijk dit Ollie.
Dan volgend jaar maar extra groots aan pakken.
Nou mensen... Slecht nieuws! Dit jaar geen hollands feestje!
Het aantal aanmeldingen en betalingen etc is zeer laag. Dit was geen enkel ander jaar anders maar dit jaar heb ik geen tijd en ook geen zin om achter iedereen aan te lopen of ze aub willen betalen en of ze nu zeker meedoen etc etc etc. Dus heb ik besloten om er geen tijd in te gaan steken. jammer maar helaas.
Mocht iemand zich geroepen voelen om hier wel achter aan te gaan. ik hoor het graag. ik wil hem of zij (lijkt me stug dat het een zij is maar we mogen niet discrimineren...) wel op weg helpen en wat wat dingen regelen.
misschien volgend jaar weer maar dit jaar niet!
Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik las net dat er problemen waren met het afsteken van vuurwerk en dat de kans dat het afgepakt word aanwezig is? Kan iemand mij dit even uitleggen of dit echt zo is?
Waarom is die kans er? Word er onverstandig gestookt? Teveel gestookt? Lawaai overlast voor de bevolking en mensen die willen slapen?
Want als het eigenlijk niet de bedoeling is om vuurwerk af te steken moet ik er toch nog maar eens een keer over nadenken om er heen te gaan.Al die shows zijn natuurlijk ook kicken, maar het zelf stoken in een lekker temperatuurtje hoort er ook bij natuurlijk.
![]()