R@lph
VWC lid
Ik vind het een beetje raar wat je zegt..
Ten eerste: Officieel mag er geen vuurwerk worden afgestoken door NIET leden van een Casal. Dus het is idd verboden. Het word wel aan iedereen verkocht. dat is dus krom. maar het word wel gedaan, en als je het op de juiste plek doet en zorgt dat je het niet te bond maakt is het meestal geen probleem. Maar ga niet raar opkijken als ze je je vuurwerk afpakken!
Ten tweede ga je hopenlijk niet voor het zelf stoken naar Valencia? Ik vind dat echt een vervelende gewoonte worden van meerdere freaks. Fallas de Valencia gaat om het feest ter ere van de Beschermheilige van de timmermans lieden, de viering van de lente en de offrenda. Dat alles bij elkaar is Fallas de Valencia. Je gaat niet naar valencia voor zelf te stoken vind ik. Lees eens de info pagina op fpm om meer te weten te komen over dit Geweldige feest!
Want idd als jij voor het stoken naar valencia gaat zou ik er idd even goed overnadenken!
Groeten Sven
Wat is er raar aan wat ik zeg? Ik vroeg het alleen om teleurstellingen te voorkomen. En ja het weegt voor mij ook mee of je zelf een beetje af mag steken of niet. Ieder zijn ding toch.