Hollandivani

Zit te twijfelen of ik naar de nachtverkoop ga. Lekker inslaan en meteen door naar Duitsland. Wel jammer dat je niet kan zien wat ze hebben dus dat je ter plekke keuzes moet maken...

Wel jammer dat je niet kan zien wat ze hebben dus dat je ter plekke keuzes moet maken...

Je kan een klein beetje research thuis doen, ze hebben al jaren voornamelijk artikelen uit de:
Lidu Collectie
Space Collectie
Star Collectie
Vuurwerkland Collectie

Deze vallen nu onder Wolff, mocht je bepaalde dingen willen opzoeken

De omschrijvingen zijn ook vreemd,
De 5 grootste, mooiste 500 grams cakes vanwege jubileum.
Totaal 6 kgs vuurwerk.
Volgens mij is 5 X 500 gr 2500 gram vuurwerk en geen 6 kgs en dat dan voor €24,95

De omschrijvingen zijn ook vreemd,
De 5 grootste, mooiste 500 grams cakes vanwege jubileum.
Totaal 6 kgs vuurwerk.
Volgens mij is 5 X 500 gr 2500 gram vuurwerk en geen 6 kgs en dat dan voor €24,95

Ze bedoelen denk ik 6kg aan gewicht inclusief de klei en karton erbij gerekent dus niet alleen het aantal gram kruit.

Zal dit jaar ook een poging weer gaan wagen. Vorig jaar kwam ik aan en zulke rijen dat ik gewoon lekker hier om de hoek gehaald heb. Nu nog kijken of zwaag of broer mee wil mag namelijk niet tillen momenteel :angry:

nee nou we hebben in de rij gestaan maar het schoot niet op !
dus lekker weer naar huis gegaan.
toen we weg liepen nog iemand gesproken die net binnen was geweest en om 2 uur was het meeste al opgekocht.
mensen stonden rustig te bestellen voor 5 duizend euro !
dus de leuke spullen waren zo weg

ja en haal dan weg wat er niet meer is. Ik zeg doe maar de light year pijlen , die hebben we niet meer. Als je dat nog 2 dagen moet zeggen dat je het niet meer hebt word je ook moe van.
Scheen een gekkenhuis geweest te zijn daar om middernacht.

Ik wilde vanmiddag of morgen even. Ach, laat maar zitten dan :bonk:

Ben wel even benieuwd naar wat bijvoorbeeld die light year pijlen je gekost zouden hebben wanneer deze er nog wel waren?

Groetjes,

Vanochtend geweest. Rond 10 uur was het aardig rustig. Sprak een kerel van die winkel en sommige hebben 7 uur lang moeten wachten. Ik heb idd de light year pijlen kunnen bemachtigen en nog een cake van cafferata. Leuk triple maar weinig spul.

Vanochtend geweest. Rond 10 uur was het aardig rustig. Sprak een kerel van die winkel en sommige hebben 7 uur lang moeten wachten. Ik heb idd de light year pijlen kunnen bemachtigen en nog een cake van cafferata. Leuk triple maar weinig spul.

Jij kwam om 10 uur en kreeg de pijlen wel mee, terwijl iemand anders ze om half 7 niet meer kon krijgen?

Hoeveel heb je ervoor betaald? :)

Dit is ieder jaar zo. Nu is het uitverkocht en morgen is het er dan weer wel. Misschien dat ze het dan in andere bunkers hebben staan niet in de buurt waardoor ze op een nieuwe bevoorrading moeten wachten.

Back
Bovenaan