Hollandivani

Ik citeer enkele onwaarheden uit de advertentie van Hollandivani :
s
"OP=OP bestaat niet" : Nou dus wel , alle interessante items waren vanmorgen niet meer verkrijgbaar
en, "Nu dus geen wachttijden meer" : zucht , er stond vannacht een rij van hier tot Tokyo met een wachttijd van zo,n 3 uur.

Voorheen zeiden ze wel moet weer aangevoerd worden maar gingen er mensen op staan wachten dat willen ze misschien voorkomen en zeggen ze nu dat het op is

Ik was er vanmiddag 29 dec om 16:00 uur ongeveer met 30 minuten in de rij staan. De Light Year pijlen waren al op en ook alle kleine cakes waren al op en de zogenaamde speciale aanbieding van een 500grams flowerbed voor 25 Euro zou in beslag genomen zijn omdat het was afgekeurd dus die was er ook niet meer. Kortom ze waren sneller klaar met te vertellen wat ze nog wel hadden dan met het opsommen wat ze niet meer hadden. Zena cakes en flowerbedden hadden ze nog. En dan zeggen ze dat het wel weer aangevuld wordt maar ze weten niet hoe lang dat duurt en wanneer dat gebeurd en ze houden ook niks vast voor je. Om 18:00 uur ben ik er nog een keer naar toe geweest en stond 45 minuten in de rij. Ik dacht nu op het goede moment te komen omdat ze net 2 busjes met nieuwe voorraad hadden uitgeladen. En nog steeds hadden ze geen kleine cakes en geen Light Year pijlen. Maar de Air Attack 6 pijlen pakket van Cafferata hadden ze in prijs verlaagd van €29,99 naar €24,99 die gladyekkers. Dus heb ik er daar maar gelijk 4 van gekocht want volgens mij is dat de beste deal die ze dan nog hebben als het om vuurpijlen gaat. Best bedroevend eigenlijk. Het is een pleister op de wonde. In Zaandam zag ik die Air Attack6 voor €44,95 staan dus HollanDivani levert wel goedkoper dan de anderen maar ze hebben wel erg veel verkooptrucjes en misleidende reclame.

Dat mensen nog shoppen bij deze vage toko terwijl er zoveel goede zaken zijn met goede kortingen als je een beetje geld wilt uitgeven.
Het zal dan toch de schreeuwerige advertentie met termen als 'bodemprijzen' 'nooit vertoond' etc zijn die mensen over de streep trekt 4 uur in de rij te staan om er dan achter te komen dat er niks is wat je in eerste instantie wilde hebben.

Wat koetje zeg ik ga niet ergens naar toe waar het niet duidelijk op een website staat wat ze hebben en alles en zich zo vaag gedraagd

Ik was er vanmiddag 29 dec om 16:00 uur ongeveer met 30 minuten in de rij staan. De Light Year pijlen waren al op en ook alle kleine cakes waren al op en de zogenaamde speciale aanbieding van een 500grams flowerbed voor 25 Euro zou in beslag genomen zijn omdat het was afgekeurd dus die was er ook niet meer. Kortom ze waren sneller klaar met te vertellen wat ze nog wel hadden dan met het opsommen wat ze niet meer hadden. Zena cakes en flowerbedden hadden ze nog. En dan zeggen ze dat het wel weer aangevuld wordt maar ze weten niet hoe lang dat duurt en wanneer dat gebeurd en ze houden ook niks vast voor je. Om 18:00 uur ben ik er nog een keer naar toe geweest en stond 45 minuten in de rij. Ik dacht nu op het goede moment te komen omdat ze net 2 busjes met nieuwe voorraad hadden uitgeladen. En nog steeds hadden ze geen kleine cakes en geen Light Year pijlen. Maar de Air Attack 6 pijlen pakket van Cafferata hadden ze in prijs verlaagd van €29,99 naar €24,99 die gladyekkers. Dus heb ik er daar maar gelijk 4 van gekocht want volgens mij is dat de beste deal die ze dan nog hebben als het om vuurpijlen gaat. Best bedroevend eigenlijk. Het is een pleister op de wonde. In Zaandam zag ik die Air Attack6 voor €44,95 staan dus HollanDivani levert wel goedkoper dan de anderen maar ze hebben wel erg veel verkooptrucjes en misleidende reclame.

Heb je toevallig de prijzen van het zena spul?

alles wat ze hebben is verdeeld in patijen die worden aangevoerd !
gister toen ik in de rij stond kwamen er pallets uit de vrachtwagen met het opschrift hd 1 en later hd 2.
het lijkt mij alsof ze alles verdeeld hebben per vracht zodat ze elke vracht weer bijna alles hebben.
de prijzen zijn goed !
net de zena revolution voor 140 en de zena cake box voor 80 euries

Heb je toevallig de prijzen van het zena spul?
Nee heb ik niet maar sander17 heeft je al gedeeltelijk antwoord gegeven. Net even een grote pijl afgestoken uit de Air Attack6 en ik ben er niet ontevreden over, maakte het geluid van een tomahawk raket tijdens het opstijgen daarna een flinke knal met boeket gevolgd door een crackling. Het was ook doodstil op straat dus dat verstevigd wel het effect. Om middernacht met oud en nieuw valt dat natuurlijk een beetje weg tussen het andere vuurwerk dat afgestoken wordt.

alles wat ze hebben is verdeeld in patijen die worden aangevoerd !
gister toen ik in de rij stond kwamen er pallets uit de vrachtwagen met het opschrift hd 1 en later hd 2.
het lijkt mij alsof ze alles verdeeld hebben per vracht zodat ze elke vracht weer bijna alles hebben.
de prijzen zijn goed !
net de zena revolution voor 140 en de zena cake box voor 80 euries

Valt nog mee de prijs... had goedkoper verwacht. Heb dan wel een goede deal gemaakt met de plaatselijke dealer hier :D

Kom net terug, en ben ALLES behalve tevreden.

Had eigenlijk al mijn spulletjes al, maar wilde uit deze winkel toch nog wat spulletjes, en met name de Light Year pijlen.

Rond 13:00 kwam ik aan in de winkel.
Geen rijen, geen wachttijd. Dat viel mee!

Ik loop naar de verkoper en vraag de light year pijlen, een meterpakket en wat losse troep.
Als antwoord krijg ik: Dat hebben we geen van allen meer.
(Van de 6 pijlen-pakketten in de winkel, verkochten ze er nog 2, welke toevallig ook het duurste waren! En dat terwijl alle andere pakketten er nog wel leuk bij hangen.)

Ik geef aan toch echt voor de light year pijlen te komen.
Opnieuw antwoord: We verwachten zo een vrachtwagen. Als je de tijd hebt kun je hier op wachten.

Anderhalf uur verder! kwam de vrachtwagen pas daadwerkelijk aan.
Ik loop weer naar de balie en vraag om mijn pijlen.

''De vrachtwagen is nog niet leeg.''
Oké.

Om 14:30 komt er iemand naar me toe:
''Er zaten geen pakketten Light Year in de vrachtwagen.''
Is dit een grap, of wat?
''Nee, maar over een kwartier komt de volgende vrachtwagen, nog even geduld.''

Toen om 15:30 de volgende vrachtwagen was gearriveerd en uitgeladen, bleken er WEER geen ligt year pijlen bij de vracht te zitten.

Inmiddels snappen jullie natuurlijk wel dat ik er klaar mee ben.
Heb 3,5 uur in een winkel rondgehangen (waar niet eens een hapje en drankje aanwezig zijn!) en de spullen waarvoor ik kwam nog niet meegekregen.

Uiteindelijk nog een pakketje ''Air Attack 2'' meegekregen voor 10 euro. ''Voor het lange wachten''.

Nou, nee Hollandivi: 1 KEER EN NOOIT MEER!

Heb me nog nooit eerder zo belazerd gevoeld.

P.s. Alle goede acties uit de reclame etc. worden niet verkocht, evenals het kleine spul. Per vrachtwagen komt er een kartonnetje shocks, grondbloemen en rotjes mee. (Deze zijn binnen een minuut uitverkocht). Het jubileumpakket voor €25 is nooit verkocht, want die was zogenaamd ''te zwaar''. Bij grote bestellingen willen ze je met een steekkar naar je auto helpen, VOOR €5. Ik hoop dat mijn bericht er heel wat mensen van weerhoud in deze zaak aankopen te doen!

Gisteren even langs gereden woon er 10 min vandaan vond de rij veels te lang dus weer terug naar huis gegaan.

Vandaag om 19:30 weer heen gegaan stond een kleine rij, 30 min gestaan.
De light year pijlen waren nu trouwens wel op voorraad.

Ik vroeg om een specifieke cake de beste man keek even rond en zei nee is op. Ik gaf aan dat ik alleen specifiek die cake wilde hebben, en met frisse tegenzin liep de verkoper naar achter en kwam gelukkig toch terug met de cake. Geeft maar weer aan hoe makkelijk ze zeggen dat het op is.

Nog even een foto gemaakt voor de liefhebber :-)

IMG_20141230_195605.jpg

Voor een grote weergave van de foto gebruik:
http://i.imgur.com/Exn6h7I.jpg

Seconde. Ik heb een aantal prijzen gefotografeerd geloof ik :)

En dan had jij meer geluk tr002! Ik moest er ook nog eens een uur voor reizen.
Was een tripje van 5 uur dus, om met niets terug te komen :bonk:

Alleen deze is redelijk leesbaar. (Was ook even snel met mobiel):
20141230_140500.jpg

De helft van de prijzen kan ik trouwens dromen. Heb er 3 uur lang naar mogen staren.

Maar nogmaals:
Deze winkel raad ik je af.

Back
Bovenaan