Hollandivani

de Mega Raketbatterij van 10KG is de Striking Range Van Kaboom Schuurmans
Niet echt de meest positieve reacties oer gelezen maar dit filmpje bewijst het tegendeel.

Paar zieke aanbiedingen in de folder !
Om 3 uur maar vertrekken om omstreeks 4 uur aan te sluiten achteraan de rij.

Zijn wel allemaal Cafferatta inderdaad, voorderest mooie aanbiedingen.
Maar ik ben benieuwd of ze wel veel op voorraad hebben....

Trouwens never nooit dat ik 5 uur in de rij zou gaan staan, dan maar een ander pakket waar nog korting op zou zitten bij een andere winkel haha :P, en dat me dan nog overkomt dat het uitverkocht is.... :P haha

Je kan ook gewoon rond sluitingstijd komen op de eerste dag, ze hebben dan niet veel over, maar dan sta je teminste niet heel lang.

Ik ga gewoon kijen wat ze hebben, ff lekker shoppen!

Ga trouwens gelijk door, kom dan van top vuurwerk Rotterdam:wink:

Grz,

Rik

Laatst bewerkt:
Tsja, nette prijzen. Maar als ik het zo lees sta je wel 2 uur te wachten in de kou, met de kans dat hetgene wat jij wilt al weg is.

Dan bestel ik liever in de zomer ergens met 60% korting.

Ookal sta je al eerste in de rij! niet alles uit de folder is gegarandeerd, ze krijgen constant leveringen, en het is verdeeld opgeslagen, het is zo druk en hectisch dat als jij met een lijstje komt er zeker niet alles leverbaar is!
Als het voor de verkopers niet voor handen ligt is het niet op voorraad.. zo ging dat voorgaande jaren bij vele vrienden van me die hierheen gingen.

Ik was naar Hollandivivani 3 jaar geleden geweest om 08:00. Het was fxking druk zeg, stond daar 2 uur lang in de rij. Maar het was t wachten waard. Je krijgt gewoon top vuurwerk mee voor een hele lage prijs.

Weet er iemand wat voor vuurwerk ze verkopen? Vorig jaar was het toch Cafferata?

Laatst bewerkt:
Dames en Heren! Vorig jaar ben ik voor de tweede keer geweest. Ik kwam op de 1e dag aan om 5 uur 's ochtends rond 7 uur was ik aan de beurt. En ik heb alles kunnen kopen wat ik wilde hebben. Op het moment dat ik er stond kwam er net weer een vracht aan met de cakes die ik wilde hebben.
Het is idd zo dat het een kwestie van geluk is wat er op dat moment in de loods ligt. Toch kies ik er voor om dit jaar weer te gaan:)

Ik heb even een vraag,

Ik ga morgen met een paar vrienden die zelf geen vuurwerk afsteken maar ik heb het wel nodig voor de kinderen daarom ga ik alleen dat klein vuurwerk halen zoals rotjes etc maar ik zie vaak dat je maar 2 pakken van alles mag halen bij Hollandivani er staat niks in de folder dus ik denk dat het gewoon normaal is. (niet letten op grammatica en interpunctie)

Mvg,
Hamdi

Die dingen hebben ze nooit op voorraad. Ze hebben alleen Kanonslagen. Die andere dingen waarmee ze adverteren kopen ze nog geen eens in...

iedereen zijn eigen ding en zaak en voorkeur toch.
ik moet er ook niet aan denken dat ik uren in de rij moet gaan staan en niet weet wat ik kan krijgen.
ik ben er wel eens geweest en gelukkig was het toen rustig dus ik was zo aan de beurt maar ik vond het niks.

maar veel plezier morgen, want het zal best gezellig zijn in de rij.

Goedemorgen allemaal,

zouden de mensen die vandaag 28 december naar hollandivani zijn geweest willen vertellen hoe het daar was?
Qua drukte, en voorraad vuurwerk enzo. En als het mag kan er dan ook nog een foto bij van wat je gehaald hebt? ik ga namelijk maandag, maar wil wel eerst even een indruk krijgen van dit jaar

Alvast bedankt, Nickk

haha wat zit je nou te ***len jonge, denk je dat ze zo lomp zijn om die dingen niet in te kopen, als ze op zijn moet je gwn vragen wanneer de volgende lading komt, dan gaat ie voor je kijken, huppakee klaar s kees

Ik ben er vandaag naar toe geweest en ik heb te veel dingen geleerd ten 1ste kom altijd om 5 uur het is echt heel druk je gaat dan al ong een half uur wachten denk ik ten 2de ong om 12 uur zijn de meeste dingen uitverkocht ten 3de wat ze adverteren klopt niet vooral met klein vuurwerk bijv.

grondbloemen 25 cent voor 40 ---- wat je krijgt 25 cent voor 25
Babypijlen 25 cent voor 144 ---- 25 cent voor 100
romeinse kaarsen 20 shot ---- 10 shot
kanonslagen xxxl ----- zijn gewoon die rotjes en geen xxxl

Maar ik ga er volgend jaar wel naar toe veel dingen gekocht voor heel weinig wel lekker

Back
Bovenaan