Hollandivani

weet iemand ongeveer de prijs van een goed groot zwaar cake pakket bij hollandivani of de prijzen van goeie 500 gram cakes hoop graag wat te horen

Het zit wel tegen dwaling aan zeg.. die mat: Met nitraatvulling of een flowerbed die 2kg is.

Flowerbeds van 800 schoten
en natuurlijk de vlinders..

Het zit wel tegen dwaling aan zeg.. die mat: Met nitraatvulling of een flowerbed die 2kg is.

Flowerbeds van 800 schoten
en natuurlijk de vlinders..

die vlinders daar wordt meer over gezegt in een andere topic, en flowerbed met 800 sh. is waarschijnlijk zo'n fluitbakpot net als megatronix van broekhoff

oover die 2 kg pot kan ik je niks vertellen want nar mijn weten is de max hier in NL 500 gr...

die vlinders daar wordt meer over gezegt in een andere topic, en flowerbed met 800 sh. is waarschijnlijk zo'n fluitbakpot net als megatronix van broekhoff

oover die 2 kg pot kan ik je niks vertellen want nar mijn weten is de max hier in NL 500 gr...

2kg kan duiden op een cake zoals de 1-2-3 en 4-5-6 van Heron
(dus een combinatie van legale cakes die je zelf nog moet doorlonten en het geheel dus 2kg kruitgewicht heeft)

er word door gelont met die 2kg dingen maarja die holland nog iets is altijd zo onduidelijk als het maar kan en ik hoor gekke verhalen over minder kruit en dat het slecht is en wachtrij van 3 uur nou doeii :bonk:

Lachwekkende advertenties van deze zaak. Denken ze dat alleen kleuters vuurwerk kopen ofzo met hun misleidende teksten

Zoiets vergelijkbaars vroeg jij eerder ook al. Daar is toen ook keurig antwoord op gegeven. Je hoeft echt niet je vraag twee keer te stellen hoor; één keer is genoeg.

maar kan je me vertelle wat het beste cake of flowerbeds paket is en welke cakes het beste zijn ? of flowerbeds

Hollandivani

Uit reacties blijkt dat je maximaal 2 sloffen rotjes/babypijltjes enzovoort mag kopen per persoon weet iemand of dit dit jaar weer zo is ?

wat een geklets allemaal:P Nu kom ik met een serieuze vraag:)
Heeft iemand informatie over de 'New Year profesionele boxen' van €175,- ? (rechts boven in de advertentie)
Hoeveel cakes zullen dit betreffen en wat zal de kwaliteit zijn/merk?

Vorig jaar viel mij de blackbox erg tegen! Dus daarom let ik dit jaar wel goed op welk merk het is en de kwaliteit:).

Back
Bovenaan