amsterdammer1993
VWC lid
weet iemand ongeveer de prijs van een goed groot zwaar cake pakket bij hollandivani of de prijzen van goeie 500 gram cakes hoop graag wat te horen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik heb ff een vraagje:
wie weet hoe lang de rij is als je om ongeveer 11 uur daar bent?
Het zit wel tegen dwaling aan zeg.. die mat: Met nitraatvulling of een flowerbed die 2kg is.
Flowerbeds van 800 schoten
en natuurlijk de vlinders..
die vlinders daar wordt meer over gezegt in een andere topic, en flowerbed met 800 sh. is waarschijnlijk zo'n fluitbakpot net als megatronix van broekhoff
oover die 2 kg pot kan ik je niks vertellen want nar mijn weten is de max hier in NL 500 gr...
die vlinders daar wordt meer over gezegt in een andere topic, en flowerbed met 800 sh. is waarschijnlijk zo'n fluitbakpot net als megatronix van broekhoff
oover die 2 kg pot kan ik je niks vertellen want nar mijn weten is de max hier in NL 500 gr...
Lachwekkende advertenties van deze zaak. Denken ze dat alleen kleuters vuurwerk kopen ofzo met hun misleidende teksten
2kg kan duiden op een cake zoals de 1-2-3 en 4-5-6 van Heron
(dus een combinatie van legale cakes die je zelf nog moet doorlonten en het geheel dus 2kg kruitgewicht heeft)
maar kan je me vertelle wat het beste cake of flowerbeds paket is en welke cakes het beste zijn ? of flowerbeds
Altijd inderdaad.
Ik kom met 4 man waarvaan2 man nog geen 16 is mogen die dan ook gewoon alsnog 2 sloffen als de ander het koopt? En is er fluit en baby pijl?