Hollandivani

woow het is zeker goedkoop vergeleken bij andere winkels
knalmortieren maar voor 1 euro per 6
en fluitpijltjes enzo. toch wel de moeite om effe langs te gaan.

Hou er allemaal in ieder geval rekening mee dat het kan gebeuren dat bepaalde producten (zowel pakketten als de kleinere dingen) er in de loop van de eerste verkoopdag niet meer zijn. Gebeurde vorig jaar in ieder geval.

Er zijn dingen zoals Thunderkings, Grondbloemen en Jumping Jacks (waarmee ze adverteren) die nog geen eens ingekocht worden. Allemaal lokkertjes.

tsja als je kunt bewijzen dat er niet 1 pakje is ingekocht dan wel, maar bij wijze van spreke halen ze bij de winkel in de buurt van alles 1, verkopen dat voor de prijs en hun advertentie 'klopt'.

Inderdaad, hun folder nodigd uit om te kijken omdat niet zo veel beschreven staat, maar meer dan dat hebben ze niet. Gewoon een andere manier van marketing, niets mis mee wat mij betreft, hun prijzen zijn namelijk wel laag vergeleken met adviesprijzen.

Heeft iemand informatie over de 'New Year profesionele boxen' van €175,- ? (rechts boven in de advertentie)
Hoeveel cakes zullen dit betreffen en wat zal de kwaliteit zijn/merk?

Dit betreft de " New Years Final Box A , B en C " van Broekhoff.
Total 9 stuks 500 grammers met een totaal gewicht van bijna 29kg.
Voor net geen 20 euro per stuk dus redelijk goed te doen:wink:

Vind dit maar een duister zaakje. Nijgt een beetje naar oplichting als je t mij vraagt.

Zeer knap dat je dit 'oplichting' durft te noemen. Iets niet verkopen wat je wel adverteert heeft een andere naam. Toch hebben ze wel echt thunder kings in voorraad, maar kan ook zijn dat ik toen gewoon geluk had. Zoals Ruben al zegt hebben ze inderdaad niet dingen als grondbloemen (en sommige andere '25 cent' dingen) op voorraad. Lokkertjes dus. Moet eigenlijk niet kunnen, maar de lage prijzen maken 't voor mij in ieder geval goed.

WTF! Je moet wat over hebben voor je goedkopere vuurwerk...en dan na 5 uur wachten maar hopen dat je Crystal Gold Box er nog is haha. Hoor wel dat je voor een gerichte aankoop daar niet moet wezen, meer voor goedkoop en blind inslaan :) ook leuk maar daar zou ik geen 5 uur wachten voor over hebben :bonk:

Zo, we zijn net terug van Hollandivani (daarna nog Pronk bezocht)!.
Rond 04.50 sloten we achteraan in de rij welke uit ong.120 man bestond.
Om 05.30 stond er een rij van zo,n 300 man.
Gelukkig ging die toko al om 05.45 open want wat was het koud daar!.
Om 06.30 waren we al aan de beurt, niet zoveel ingekocht : 2 pakken Crusader pijlen en 2 pakken Explorer pijlen , ook nog wat klein grut.
Helaas waren er geen Big Strike pijlen (lokkertje dus).
Bij ons vertrek (rond 07.00)was de rij buiten aangegroeid tot zo,n 500 man!!.
Wat viel btw die Crystal Gold kwa formaat tegen zeg , klein ding.....
Was allemaal leuk om een keer mee te maken , maar voor volgend jaar toch maar weer
naar onze Oosterburen.
Ciao
Mek

Nou ik was er om half 8 en heb idd 3,5 uur moeten wachten. Maar daar heb ik wel een Big box van 90 euro, pijlen van big box, en 2 grote potten van lucky star. De voorraad was voldoende! Maar de wachttijd was wel erg lang.
Volgend jaar maar weer gewoon ouderwets voor bestelling doen bij pronkvuurwerk. Is niet eens zoveel duurder en je hebt het gewoon in een half uurtje.
(de foto is een indicatie van wat ik onder andere heb)

Back
Bovenaan