Hollandivani

Hey,

ik was er rond 11:30, en ik was pas om kwart voor 3 weg.

Ik heb een 200,000 klapper, pijlen pakket en potten gehaald + een nitraatmat. Terwijl ik aan het bestellen was, mocht ik maar 2 pakken per iets hebben, dus 2 sloffen rotjes etc.

Eerst moest ik daar op wachten.. op romeinse kaarsen, shocks, black spanish crackers ofzo.. gewoon al die kleine meuk.

Ik wou net als mijn mede besteller (die ik niet kende maar naast me stond) 10 pakjes shocks hebben, nee mocht niet kreeg er uiteindelijk 4 maar terwijl hij dus 10 pakjes had gehad.. zelfde was met romeinse kaarsen (hij 15 ik 2)

Tevens vind ik die Black spanish crackers NIKS aan, net iets harder dan een normaal rotje.. ;s

Geld verneuking dus had 4 pakjes (MET smeken mee gekregen)

echt *** dat alles aangevoerd moest worden, je moet dus extra wachten ena sl je mazzel had mocht je iets krijgen (werd dus maar 1 doos rotjes aangeleverd etc)

Zo, de mazzel.

Er zijn dingen zoals Thunderkings, Grondbloemen en Jumping Jacks (waarmee ze adverteren) die nog geen eens ingekocht worden. Allemaal lokkertjes.

deze items waren echt ingekocht en ruimschoots aanwezig!
zag genoeg ventjes met die meuk naar buiten komen. Snap alleen niet dat ze daar uren voor in de rij gaan staan voor nog geen 10 euro aan vw.

Heb zelf onder andere de vier cakes van Fear Thunder genomen.
Prijstechnisch zit het wel goed maar wel overjarig spul wat ze opkopen volgens mij!( oa de pijlen van B&W)
Dus dat prietpraat verhaal op hun site van dat de containers vanuit China in IJmuiden binnenkomen en gelijk naar hun gaan lijkt me niet helemaal kloppen.
Heb nog nooit eerder vuurwerk van Cafferata gehad dus ben benieuwd!
De filmpjes van van de cakes beloven veel goeds:bye:

deze items waren echt ingekocht en ruimschoots aanwezig!
zag genoeg ventjes met die meuk naar buiten komen. Snap alleen niet dat ze daar uren voor in de rij gaan staan voor nog geen 10 euro aan vw.

Heb zelf onder andere de vier cakes van Fear Thunder genomen.
Prijstechnisch zit het wel goed maar wel overjarig spul wat ze opkopen volgens mij!( oa de pijlen van B&W)
Dus dat prietpraat verhaal op hun site van dat de containers vanuit China in IJmuiden binnenkomen en gelijk naar hun gaan lijkt me niet helemaal kloppen.
Heb nog nooit eerder vuurwerk van Cafferata gehad dus ben benieuwd!
De filmpjes van van de cakes beloven veel goeds:bye:

Ruimschoots aanwezig? Ik heb een tijd moeten wachten (half uur) op weer nieuwe chinese rollen (waar er maar 10 van kwamen uit het busje), rotjes en dat soort troep. en ik sprong een gat in de lucht toen ik weer dat gele busje kwam aanrijden.

Ruimschoots aanwezig? Ik heb een tijd moeten wachten (half uur) op weer nieuwe chinese rollen (waar er maar 10 van kwamen uit het busje), rotjes en dat soort troep. en ik sprong een gat in de lucht toen ik weer dat gele busje kwam aanrijden.

heb t ook niet over de rollen maar over de jumping jacks thunderkings enz.

waar je ook vandaan komt dit lijkt mij altijd een win win situatie tip om mee te brengen een zak geduld en een camping stoeltje rotflol

Was weer top wij waren er om 3.15 uur
hebb 2x cristal gold 2x pijl extreme pakket 3x 300 schot en een paar grote sierpakketten en 4xrotjes 2xtollen 4xkaarsen 5x thunder gratis mee top service bedankt
volgend jaar weer

Back
Bovenaan