Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Pfoe! Daar vraag je me wat. De 3e foto koste mij 57,50 dat weet ik nog wel. Maar die andere fotos weet ik niet.
Wat is ervaring met die display rockets? Kan ze nog krijgen voor 12,50 (restpartij)
Wat is ervaring met die display rockets? Kan ze nog krijgen voor 12,50 (restpartij)
Paketten zullen er genoeg zijn, maar die Kanonslagen zijn lokkertjes, die zullen snel op zijn. Ander klein vuurwerk adverteerde ze voorheen ook mee, maar die hebben ze nooit verkocht in het echt, dus dat mag je wel lokkertje noemen ja.
Is het ook de moeite waard om naar Beverwijk te gaan als je in de buurt van Zwolle woont? Ik ga maandag nog even wat kleine potjes bestellen bij Harry's vuurwerkhal, maar is het dan niet slimmer om naar Hollandivani te gaan om zo 2x zoveel te krijgen? En is het 's middags en 's avonds ook zo druk? en is het elke dag net zo druk? Of neemt het af op bepaalde dagen/dagdelen?
Alvast bedankt voor de reactie(s)!
Sowieso ben ik dit jaar er weer. Zal zeker met ander spul naar buiten komen dan ik van tevoren opgeschreven heb. Als ik de dummy's bekijk, zie ik altijd wel weer een leuk pakket er tussen.
In ieder geval een Black Label pakket (waarschijnlijk #3) en een 100.000 klappertje gaan mee. Ik raad iedereen aan om rond etenstijd (18.00) te gaan. Rond die tijd werd er vorig jaar tenminste aangevuld + de rijen zijn veel korter.