Hollandivani

Pfoe! Daar vraag je me wat. De 3e foto koste mij 57,50 dat weet ik nog wel. Maar die andere fotos weet ik niet.

vorig jaar was ik er ook heen gegaan.
ik was er om 6 uur ik dacht dat het dan wel lekker rustig zou zijn maar nee hoor, ik stond 4 uur in de rij en het was -6.
En het wordt dit jaar nog drukker verwacht.
Maar dan heb je wel lekker goedkoop vuurwerk.
betreft de 10 kilo norm naja laat ook maar :)

hahaha aan de 10 kilo norm wordt zich nooit gehouden.
Ik had vorigjaar wel 12* meer dan dat mee.

Maar ik begreep dat de maximum van 10 kilo wordt verhoogd naar 25 kilo..?
Dus het komt wel goed mensen XP

Wat is ervaring met die display rockets? Kan ze nog krijgen voor 12,50 (restpartij)

Het zijn 40 grams pijlen en voor die prijs kan het eigenlijk niet lager. Mocht ik ze ergens tegenkomen dan zou ik ze zeker nemen en ook inslaan voor het jaar erna. Ik vond het erg leuke pijlen. Verwacht geen exotische boeketten maar gewoon multi- color peonies.

Voor mij begon het allemaal met deze pijlen. Ik weet nog dat ik 11 jaar was (2001) en wij ons eigen vuurwerk mochten uitkiezen daar. Ik koos voor dit pakket en mijn broer voor een single- shot van 10 euro. Effecten van de single- shot was super groot, maar in verhouding even groot als de pijlen, en ik had er 4.

Maar goed, ik zou ze wel aanraden. Alleen al de gedachte erachter. En voor die prijs kan het ook geen miskoop zijn toch?

Waar is die restpartij te vinden trouwens? Leuk om te weten.

lijkt me wel wat om eens mee te maken:bonk: vuurwerk ziet er top uit black box 4 150.000 pijltjes maar wordt het ook wat met die kleine dingen ? of zijn dat aleen maar lokkers en hebben ze alleen rotjes:mad: vraagje hoe laat gaan de echte uurtje of 4 eerder 3 uur ?? wil ik die black boxen scorrer voor ze op zijn:cry:

Paketten zullen er genoeg zijn, maar die Kanonslagen zijn lokkertjes, die zullen snel op zijn. Ander klein vuurwerk adverteerde ze voorheen ook mee, maar die hebben ze nooit verkocht in het echt, dus dat mag je wel lokkertje noemen ja.

Paketten zullen er genoeg zijn, maar die Kanonslagen zijn lokkertjes, die zullen snel op zijn. Ander klein vuurwerk adverteerde ze voorheen ook mee, maar die hebben ze nooit verkocht in het echt, dus dat mag je wel lokkertje noemen ja.

nou vorigjaar toen ik om een uurtje of 3 in de maddag arriveerde... Had ik inderdaad het zelfde probleem.
Maar toen ik er tegen een uurtje of 6 a 7 was waren rotjes en babypijlen volop leverbaar!

Maar letop! beperkte aantal kwa astronauten etc.
en tenslotte krijg je van dat soort dingentjes Maximaal 2 mee p.p

Ik snap niet dat dingen daar op kunnen raken als ze elk uur een nieuwe lading krijgen...?!
bij een gewone winkelier krijgen ze mindervaak ladingen en krijg je ook minder snel te horen dat iets op is.

oke 2 pp das niet zo gek maar lijkt me top uurtje of 3 in beverwijk haha wij zitten in fucking almere maar ja je moet wat wil je veel dik vuurwerk
en die 500 grams potten klopt dat wel zijn er nog meer van en zijn ze snel weg
61 schot voor 15 lijkt mijeen mooie prijs

Is het ook de moeite waard om naar Beverwijk te gaan als je in de buurt van Zwolle woont? Ik ga maandag nog even wat kleine potjes bestellen bij Harry's vuurwerkhal, maar is het dan niet slimmer om naar Hollandivani te gaan om zo 2x zoveel te krijgen? En is het 's middags en 's avonds ook zo druk? en is het elke dag net zo druk? Of neemt het af op bepaalde dagen/dagdelen?

Alvast bedankt voor de reactie(s)!

Is het ook de moeite waard om naar Beverwijk te gaan als je in de buurt van Zwolle woont? Ik ga maandag nog even wat kleine potjes bestellen bij Harry's vuurwerkhal, maar is het dan niet slimmer om naar Hollandivani te gaan om zo 2x zoveel te krijgen? En is het 's middags en 's avonds ook zo druk? en is het elke dag net zo druk? Of neemt het af op bepaalde dagen/dagdelen?

Alvast bedankt voor de reactie(s)!

Ik ben een paar jaar geleden ook naar Harrys vuurwerkhal geweest.
Ik woon namelijk zelf in Emmeloord / Amsterdam.
Maar Vuurwerkgigant ''Hollandivani'' is in verhouding met Harry ongeveer zo'n 4 tot 5X drukker
Bij harry was is ongeveer na 50 minutjes al aan de beurt:D

Maar ik raad je aan om aan te waggelen tegen een uurtje of 18.00
De meeste mensen willen dan heerlijk eten en in buiten staan wachten in de
-6 XP

Ik vroeg me trouwens af: De Straatgeweld / Straatpakket die is 38 kilo.
Maar je krijgt per klant max 10 kg mee. ik heb hem 3x dus 114 kg...
of meot ik 12 personen meenemen '' een voor de straatpakket''
url]

Sowieso ben ik dit jaar er weer. Zal zeker met ander spul naar buiten komen dan ik van tevoren opgeschreven heb. Als ik de dummy's bekijk, zie ik altijd wel weer een leuk pakket er tussen.
In ieder geval een Black Label pakket (waarschijnlijk #3) en een 100.000 klappertje gaan mee. Ik raad iedereen aan om rond etenstijd (18.00) te gaan. Rond die tijd werd er vorig jaar tenminste aangevuld + de rijen zijn veel korter.

Sowieso ben ik dit jaar er weer. Zal zeker met ander spul naar buiten komen dan ik van tevoren opgeschreven heb. Als ik de dummy's bekijk, zie ik altijd wel weer een leuk pakket er tussen.
In ieder geval een Black Label pakket (waarschijnlijk #3) en een 100.000 klappertje gaan mee. Ik raad iedereen aan om rond etenstijd (18.00) te gaan. Rond die tijd werd er vorig jaar tenminste aangevuld + de rijen zijn veel korter.

er wordt ieder uur aangevuld, maar ik kan inderdaad iedereen aanraden tegen 18.00 te gaan!

Ik denk personelijk dat de 100.000 klappers niet zijn aangeschaft...
Vorigjaar ben ik er 3x geweest! ''op 1 dag'' en net toen ze klaar waren met alles uiladen en uitpakken etc.
- Mag ik 7x 100.000 klapper Antwoord: Heb ik nie meer
- is er iets anders wat julloe nog hebben?! ''komt hij me aansmeren met dure rotzooi waar ik niks aan heb!

Daarom sta ik dot jaar vanaf 03.00 voor de deur!
Als ze dan geen 100k's hebben weet ik het ook niet meer!
Ik vindt dat ze in de advertentie geef dingen moeten zetten als ze die niet hebben...

Back
Bovenaan