Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar ca. 400km. Alles de eerste dag, kan het niet over m'n hart verkrijgen het langer in de bunkers te laten staan:p

Valt gelukkig mee dit jaar, Zit op 180 kilometer tot nu toe (4 verkooppunten langs 1 route).
Hopelijk niet teveel mooie Black friday deals nog te gaan.

Misschien omdat we dit jaar 1 dagje langer voorbereid tijd hebben nog een dagje langs Duitsland maar dan puur om gewoon rond te kijken.

Ik heb dit jaar mijn best gedaan om alles enigzins dicht bij huis te vinden, ik ben waanzinnig fan van vuurwerk maar mijn wederhelft en andere vrienden wat minder dus ik zit nu rond de 30 kilometer

Lekker dichtbij huis deze keer. Alleen naar Roosendaal en Breda dit jaar, dus hooguit, op en neer, 100 km. Er zijn jaren geweest dat ik hele land heb doorkruist. :D

Dit jaar naar Huizen als langste trip, +/- 95 km enkele reis, verder veelal in de buurt wat besteld. Denk een kilometertje of 300.

Vorig jaar rond de 400km aangetikt op de 29ste en 200 op de 30ste. Zou het dit jaar zo weer doen, maar wel met wat beter weer. Drama om met windstoten en regen zoveel kilometers te maken

Zal dit jaar het minste in jaren zijn denk ik, denk tussen de 250 en 300 maximaal. Ook wel eens lekker

Heb het wederom uitgerekend en kom nog steeds op 300km uit. Dit is ook definitief, komt geen extra kilometertje bij, tenzij er ergens wegwerkzaamheden zullen zijn, dat heb je dan niet in de hand.
Voor het beetje vuurwerk uit Duitsland tel ik de kilometers niet mee, dit omdat wij sowieso één keer per week naar Duitsland gaan om te winkelen/tanken, we wonen er 5km vandaan. Alleen moet ik kijken wie van mijn familie wilt rijden, ik zelf kan dit momenteel door omstandigheden niet. Wil en kan niet alles annuleren. Dus 300km is niet niks voor iemand die niets met vuurwerk heeft. Dat wordt een heel gedoe straks. Pffff..

Laatst bewerkt:
350km, toch meer dan vooraf gepland maar gelukkig een stuk minder dan voorheen. Veel adressen wel, dus ik hoop dat de wachttijd niet te lang is zodat ik lekker doorkan.

Vorige jaren zat ik altijd dik boven de 1.000 kilometer, maar dat ga ik nu anders doen. Op dag 1 alleen het ritje Duitsland zonder ophaalverplichtingen, puur om te genieten. Dat zal ongeveer 550 kilometer zijn. Op dag 3 ophalen in de buurt. Dat zal niet meer dan 50 kilometer zijn. Totaal 600 kilometer dus. Minder kan ik er niet van maken.

Gisteren besloten dat ik dag 2 ook naar Duitsland ga, combi met familiebezoek. Tel er dus maar 600 bij op :bonk:

Denk dat ik zo weer richting de 5 a 600km ga. was echt niet de bedoeling, maar gaan er gewoon weer te gekke dagen van maken.

Valt dit jaar gelukkig erg mee, kom nu rond de 100 kilometer uit :cool: .
Heel misschien nog een tripje Duitsland maar dat is meer voor de sfeer en enkele kleinere producten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan