Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paar honderd kilometer komen er straks bij op de teller. In de buurt weinig freakzaken. Maar ach, autorijden vind ik een leuke bezigheid, dus vervelende rit gaat het zeker niet worden!

Ik denk slechts een kilometer of 20 a 25 totaal. Bevalt mij ook prima zo, geen stress. Misschien volgend jaar wel weer naar Roosendaal en Breda. Dit jaar ga ik zelfs naar een zaak te voet. :D

Alleen maar naar orthen en bredavuurwerk vanuit Breda. Mn beste vriend -verre van freak- wilde mee helpen sjouwen en zelf voor het eerst in zn leven een dikke doos halen.

Gaat waarschijnlijk de full assault worden voor mn maat :)

In eerste instantie 6,5 km (retour:p) maar aangezien er later nog een tripje naar Geesteren bij is gekomen zo’n 240km.

Zal de kilometerstand op 0 zetten voordat ik vertrek, benieuwd wat het dan uiteindelijk precies gaat worden.

Dit jaar bij maar 3 winkels besteld, waarvan er één praktisch om de hoek zit. Komt uit op in totaal zo’n 100km.

Kilometers wat beperkt gehouden dit jaar, 5 adressen. Kleine 500 km gok ik zo alles bij elkaar.

Denk dat ik zo weer richting de 5 a 600km ga. was echt niet de bedoeling, maar gaan er gewoon weer te gekke dagen van maken.

Leuk geprobeerd, weinig van terecht gekomen. Uiteindelijk op zo'n 930km uitgekomen uiteindelijk. Eerste doelstelling voor volgend jaar is er dus, aantal km moet echt omlaag:bonk:

Inderdaad de 900-1000 kilometer is vaker geweest, maar dat doe ik al jaren niet meer. Minder verspreid halen scheelt een stuk. Daarnaast maak ik tegenwoordig wel meer kilometers doordat ik sfeer winkels wil bezoeken, ook als ik er zelf niets besteld heb. Dus denk een 400-500 kilometer dit jaar toch wel.

Tja... Niet eens overal daadwerkelijk om iets te halen, maar wel voor de sfeer lekker gereisd, in totaal 1.160 kilometer... Wel echt wat teveel, maar het waren mooie dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan