Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Thanks voor de complimenten! Dit jaar alweer bezig met de plaatjes verzamelen en klaar te zetten om de compilatie eerder te kunnen maken. De Evo Bomber was er inderdaad maar 1, heerlijk tempo had deze. De special #4 waren er 2 tegelijk inderdaad, en er leek ook een versnelling in te komen. Zag ik niet bij elk filmpje terug maar maakte het nét even wat leuker.
Volgend jaar komt er zeker weer zo'n compilatie
Door naar de volgende update, met een mooie sierwaaier de Outlander van Wolf. Ik hou echt van waaiers, had er ook erg veel afgelopen jaar en deze was prachtig met de kleuren. Lekker fel, goede burst en fijne afsluiter. De camera gaat aankomend jaar op een statief en dat wordt het sowieso landscape gefilmd zodat deze dingen er ook beter uitkomen.
De golden tears en magical sphinx. Opzich helemaal geen verkeerde cakes! Adviesprijs is veel te hoog, maar leuk spul voor in de vooravond. De cakes zelf zijn echt groot, maar heel licht. Voelde een beetje als nostalgie, had je ook van die oversized cakes waar niet zoveel in zat. Zeker die 10 schots vond ik nog best aardig.
De sparkles verbaasde me; wat er uit zo'n klein potje kan komen! Schiet ook niet té hoog, maar heerlijk gevulde boeketten en lange hangtime. Die strobe tips doen mij niet zo heel veel, maar alles bij elkaar een leuke cake voor een zachte prijs. Al die kleine dreamscape potjes hebben een tof salvo aan het einde, maakt het geheel mooi af. Stuk voor stuk aanraders wel. Vooraf nog een klein bijtje wat redelijk mislukt haha. Heerlijk dat kleine grut er tussendoor.
De crackling willows was een van de weinige cakes van evolution die me tegenviel, ik vond het niet echt goed gevuld en crackling staarten maar mager overkomen. Best een afknapper, heb nog een andere crackling cake staan van evo en hoop dat die het beter doet. Denk de minste uit deze lijn in mijn ogen, volgens mij is ie ook uit het assortiment.
Ohh en voor de mensen die het nog gemist hadden en om een volledig beeld te krijgen wat ik vorig jaar allemaal in mijn aankoopwoede heb gekocht; de leftovers van de kleinere cakes. Ik ga nog een filmpje maken van de leftover compounds en grotere cakes, maar dat kost wat meer moeite gezien die niet echt voorhanden zijn en ik wat adressen afmoet.
Leuk filmpje Flutsha
Allemaal paar eurotjes hoor ik je zeggen, maar als je alles bij elkaar op gaat tellen dan loopt het toch al gauw in de papieren.
Overigens heb ik ook jarenlang wat van dat "klein bier" gehad, maar op een gegeven moment toch besloten om te stoppen met die rommel omdat het echt weggegooid geld is.
Kwalitatief is het vaak zo uitermate teleurstellend dat het zonde is van je gas om het lontje aan te steken
En natuurlijk zijn er uitzonderingen zoals de Color Insanity, Demonia, Monster ride en meer van dat soort spul. Maar als je op het forum rondneust dan weet je snel genoeg of het de aanschaf waard is of dat je beter een iets duurdere cake kan kopen.