Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot een jaar of 5/6 geleden reed ik stad en land af. Tegenwoordig: 1 locatie. 90km enkele reis. En wanneer er een 2e ophaalmoment of winkels nodig is zoek ik die op de route.

Door freakacties min of meer genoodzaakt om horizontaal de andere kant van Nederland te bezoeken, uiteraard helemaal geen probleem met Top 2000 aan.
Zal zo rond de 400km uitkomen op één dag met twee winkelbezoeken.

Inderdaad de 900-1000 kilometer is vaker geweest, maar dat doe ik al jaren niet meer. Minder verspreid halen scheelt een stuk. Daarnaast maak ik tegenwoordig wel meer kilometers doordat ik sfeer winkels wil bezoeken, ook als ik er zelf niets besteld heb. Dus denk een 400-500 kilometer dit jaar toch wel.

Dit jaar zal ik ongeveer 150 km rijden in totaal. Scheelt dat mijn broer, die in Friesland woont, mijn bestelling op wil halen in Haulerwijk.

Inclusief 2x terugrit naar huis komt het uit op 200km en op die route zitten 6 freak winkels. Dit is wel het voordeel van centraal in Nederland zitten

Dit jaar alles in de buurt. Nou vind ik het heerlijk om die dagen gewoon lekker op pad te zijn en vuurwerkwinkels te bezoek dus zou als nog wel richting de 150km gaan.

Er waren tijden, dat ik ongeveer 500 km maakte om alles op te halen.
De laatste jaren ben ik niet zo gek meer en heb goede afspraken gemaakt met een lokale verkooppunt.
Alles wordt voor mij apart gezet in de bunker en kan het rustig tijdens de verkoopdagen in delen uitrijden. Ik hoef dus niet in speciale vakken en tijden mijn bestelling op te halen.
Dit had ik 30 jaar geleden al moeten doen. Geen stress meer om overal op tijd te komen of dat mijn bestelling niet compleet is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan