Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

dit jaar voor 304,- aan vuurwerk gekocht bij verschillende winkels :D
en nog voor 50.- aan harde knallers in belgie :P

Rond de €300,- gedeeld met mijn broer, dit jaar alles zelf betaalt de vorige jaren deed mijn broer hem meeste, nu ik. Ik ben 15 en heb er zelf hard voor gewerkt, niemand anders z'n geld zit erin. Het is toch goedkoper dan naar de sportschool gaan of elk weekend mezelf lamzuipen. Afgelopen weekend heb ik mijn "verwachtingslijstje" voor dit jaar gemaakt en dan kom ik uit op €320,- alles erop en eraan. Dus minderen? Ho maar!

Dit jaar had ik uiteindelijk ter waarde van €670,25 aangeschaft. Wat ik uiteindelijk betaald heb ligt aanzienlijk lager, onder meer door personeelskorting.

ik ben gelukkig voor een groot deel gesponzert.
anders had ik het nooit kunnen betalen.
ik heb plezier gehad en dat is belangerijker dan het bedrag wat je uit geeft!

Uiteindelijk is dat voor mij ongeveer 600,- euro winkelwaarde geworden.
Met wat leuke kortingen was dat wel een mooi prijsje. :)

Ik heb dit jaar ongeveer 140 uitgegeven aan vuurwerk... Vind ik meer dan genoeg, want ik ben nog maar 12!!!!!

Ben dit jaar blijven steken op 1100 euries maar ga wat meer sparen voor volgend oud en nieuw iig!

Ik heb alles nageteld en ik was 478 euro kwijt, op de laatste dag nog een 100k gehaald bij Marfa (gedeeld met 3 vrienden) de rest bij Salon Roger en Duitsland. kleine bestelling hier in NL.

dit jaar had ik iets van 840 euro beetje teveel mja hobbys kosten geld he :p en was een top oudennieuw heb nou alweer zin in december :D

Waarom moet eigenlijk iedereen van jonger dan 15 jaar zeggen; Best veel voor mijn leeftijd? Valt echt op:p

iets waar ik me elke x weer aan irriteer,overal lees je het.Lekker belangrijk om te vermelden hoe oud je bent zeg .. *zucht* :bonk:

Ik had iig weer genoeg uitgegeven...

sommige doen ook net of 4000 megaveel is,
alleen de oom van de buren van een vriend van mij (ik heb de hele avond bij een vriend gestookt) die had voor 3200 euro.
maar hij had iets van 4 potten die 135,- per stuk kostten
en hij was heel de avond grootte potten aan het stoken,van ong. 30,- per stuk.
en hij had 3 100.000 klappers!! en nog veel meer matten zoals hindoes enzo,
maar die man kocht gewoon superveel sier, en matten en dan een paar harde knallers (cobra 5,lawinepijl,trueno ricasa no.4)
en dan zit je zo aan de 3000,- hoor

Back
Bovenaan