Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

voor 800 euro besteld en heb 600 betaald met korting, en daarbij komt nog 300 aan illegaal, ik wilde het op 800 houden maar het is toch weer mee geworden. ik kan het niet helpen

Een euro of 100/120 dat mijn ouders weten, ik heb een hele mooie boekenkast waar ik voor 60/70 euro aan nitraten en vlinders en alles achter bewaar :p

Maarja ik ben pas 14 dus ik heb nog al die blablabla shit.

ik weet niet of ik het hier al gepost had maar zit nu op een totaal bedrag van ongeveer 4100 eurotjes..
grtz

Ik heb dit jaar slechts 80 euro uitgegeven aan vuurwerk in oostenrijk. En toch een van de leukere o&n gevierd, juist omdat ik er weinig van had verwacht. Leuke batterijen voor hele leuke prijzen.

Ik ben dit jaar te ver gegaan, voor mij begrippen dan.. Ben net 14 geworden en heb 450-500 euro uitgegeven.. De bedoeling was 200-250, maar omdat ik nog wat losse dingen bijkocht, en aardig wat hardere knallers werd het bedrag omhoog gekrikt..

Volgend jaar ga ik het echt minderen, wil echt max 200 uitgeven want het is gewoon teveel.. Ga zo langzamerhand ook maar is sparen voor de grotere uitgave's, zoals Scooter en rijbewijs.

weer 1000 euro lichter gisteren nacht

1 voordeel;
Het was voor een goed doel & heb het super leuk gehad :D

ik weet niet of ik het hier al gepost had maar zit nu op een totaal bedrag van ongeveer 4100 eurotjes..
grtz

Deze collectie zal ik wel eens willen zien. Om aan dit bedrag te komen heb je zeker veel shells en profblokken gehad ofniet? Hoe hoe zag je collectie eruit?

Ik heb voor ongeveer 450 - 500 gehaald

Ben ik opzich ook wel benieuwd naar..Lijkt me. Waarom moet eigenlijk iedereen van jonger dan 15 jaar zeggen; Best veel voor mijn leeftijd? Valt echt op:p

Back
Bovenaan