Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

dit jaar ongeveer 2300 euro, absoluut niet meer. maar ik had vroeger met een slof astronauten net zoveel plezier.

Laatst bewerkt:
dit jaar ongeveer 2300 euro, absoluut niet meer. maar ik had vroeger met een slof astronauten net zoveel plezier.

das wel een hele boel :O mja je moet wat over hebben voor je hobby :p ik zit rond 800/900 :) had in een eerder post aangegeven dat ik 700/800 had maar budget is ietsje omhoog gegaan mja als je maar plezier hebt :bye:

Morgen ga ik € 75.50 besteden en vervolgens later nog een keer € 104.50 bij Goudvuur. Blijft er nog € 120 over, welk vast 50 of 100 meer wordt.

das wel een hele boel :O mja je moet wat over hebben voor je hobby :p ik zit rond 800/900 :) had in een eerder post aangegeven dat ik 700/800 had maar budget is ietsje omhoog gegaan mja als je maar plezier hebt :bye:

en dan wil je zeggen dat 800/900 niet veel is dan??:D

en dan wil je zeggen dat 800/900 niet veel is dan??:D

jawel :p is ook veel geld maar 2300 :O das bijna t 3dubbele wat ik heb haha :p maar het gaat erom hoeveel plezier je hebt wat men ook aangaf dat als je een slof rotjes hebt je net zoveel plezier kan beleven (bij wijze van ) :):bye:

ik mag rond de €40 á 50 euro denk ik :P
maar zo gouw ik op mezelf woon, verbreed zich dat bedrag met nog een 0 denk ik :)

Als je het goed aanpakt kan je altijd tijdens het ophalen nog wat erbij kopen! Dat zorgt dat altijd meestal nog voor +50 "Off the records"!

Uhm, ik denk toch echt max 150-200..

Vorig jaar wilde ik max 50 maar toen kwam der steeds meer bij tot ik bij 210 was..

Ach, 1x in het jaar heb ik dat er wel voor over.

heel ruim geschat tussen de 300 en de 500.
(stiekem weet ik dat het waarschijnlijk het laatste word maar ik lieg tegen mezelf, ssst. :p)

was van plan rond de 150/200 euro te halen, maar mijn voorlopige lijstje komt nu al rond de 300 euro uit... :angel:
Ben ik even blij dat ik dit jaar een baan heb. :thumbup:

Ik verwacht dit jaar zo'n €800 uit te geven en voor €550 af te steken. Sommige dingen zijn voor mij simpelweg alleen verkrijgbaar bij aankoop van een bepaalde hoeveelheid, maar aangezien de houdbaarheidsdatum van vuurwerk ongeveer 5 jaar is mits goed bewaard denk ik dat dat niet zo'n probleem is. Apart dat blijkbaar niemand anders hier met een dergelijk probleem zit of het moet zijn dat niemand het erbij vermeldt.

Schatting is aangepast naar €900.

ben per ongeluk 2 keer wezen shoppen bij Harry L (800 eu) maar kom net terug uit finland (werk) en heb besloten dat ik me eigen ook de hele Bonfire collectie daar bij cadau gaat doen.
Het is jammer dat december zo'n dure maand is.

Ik ga voor een max. van 50 euro. Vind ik wel genoeg, ben ook nog maar 14.
Ik ga het gezellig hebben én lekker knallen, wat wil je nog meer :P

oh oh oh, ik hoop dat de site's maar snel ge-update worden en online komen. Anders stop ik alles in mijn auto. Aan de andere kant, daar heb ik wel langer plezier van denk ik.

Back
Bovenaan