Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

230 moet toch kunnen, toen ik 12 was had ik dat ook ongeveer. Als je op die leeftijd 20 euro zakgeld per maand krijg is dat 20 x 12 = 240 euro, dus het is gewoon een kwestie van goed sparen.

Ik verwacht dit jaar zo'n €800 uit te geven en voor €550 af te steken. Sommige dingen zijn voor mij simpelweg alleen verkrijgbaar bij aankoop van een bepaalde hoeveelheid, maar aangezien de houdbaarheidsdatum van vuurwerk ongeveer 5 jaar is mits goed bewaard denk ik dat dat niet zo'n probleem is. Apart dat blijkbaar niemand anders hier met een dergelijk probleem zit of het moet zijn dat niemand het erbij vermeldt.

€200 illegaal en €50 legaal :P

me oom spant de kroon met zeker €800 maar dat is denk ik nog weinig ik heb alleen maar knal hij alleen maar sier ..

230 moet toch kunnen, toen ik 12 was had ik dat ook ongeveer. Als je op die leeftijd 20 euro zakgeld per maand krijg is dat 20 x 12 = 240 euro, dus het is gewoon een kwestie van goed sparen.

Jaa idd ben ook 13 ook totaal al m'n vuurwerk zon 230,-?
En ook alleen van zakgeld gewoon niks overbodigs kopen en verjaardag geld enz dan kom je wel rond

ik ben ook 13 en ik spaar nu zo'n maand en ik zit nu op 100 dus dat komt wel goed

Laatst bewerkt:
Mijn budget licht dit jaar zo'n beetje tussen de 500 en 600 euro en daar is 600 echt het uiterste. Komt vanwege aanschaf nieuwe auto, en ja dan moet je even je vuurwerk budget aanpassen. Maar het is alsnog 100 euro meer als vorig jaar. Zo wat heb ik er nu alweer een zin in zeg!!

Moet dit jaar bezuinigen ivm dat ik mijn rijbewijs heb gehaald:D maar de calculatie zit tog nog rond de 600 eurie:P

Mijn budget is ook behoorlijk omlaag gegaan, boetes etc:p
En vakantie geboekt met vriendin, en dat is toch echt even belangrijker hoor.:)
Maar vuurwerk sowieso al besteld.
Geen oud en nieuw zonder vuurwerk he:)

Ik denk dat het tussen de 100 en 200 euro is omdat ik niet meer mag van mijn ouders :(. Daarom koop ik in belgië ook altijd meer(Mijn ouders zijn daar niet bij:) ) zodat ik in Nederland minder hoef te kopen. Zo heb ik toch nog wat ik wil

ik zelf 150 a 200 euro aan sier en 100 aan knal. en samen met me vader en moeder aan sier 500 a 600 euro. ben 12.
werk er wel voor bij me oma werken elke week

Back
Bovenaan