Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dit jaar ongeveer 2300 euro, absoluut niet meer. maar ik had vroeger met een slof astronauten net zoveel plezier.
dit jaar ongeveer 2300 euro, absoluut niet meer. maar ik had vroeger met een slof astronauten net zoveel plezier.
das wel een hele boel :O mja je moet wat over hebben voor je hobbyik zit rond 800/900
had in een eerder post aangegeven dat ik 700/800 had maar budget is ietsje omhoog gegaan mja als je maar plezier hebt
![]()
en dan wil je zeggen dat 800/900 niet veel is dan??![]()
heel ruim geschat tussen de 300 en de 500.
(stiekem weet ik dat het waarschijnlijk het laatste word maar ik lieg tegen mezelf, ssst.)
Ik verwacht dit jaar zo'n €800 uit te geven en voor €550 af te steken. Sommige dingen zijn voor mij simpelweg alleen verkrijgbaar bij aankoop van een bepaalde hoeveelheid, maar aangezien de houdbaarheidsdatum van vuurwerk ongeveer 5 jaar is mits goed bewaard denk ik dat dat niet zo'n probleem is. Apart dat blijkbaar niemand anders hier met een dergelijk probleem zit of het moet zijn dat niemand het erbij vermeldt.