Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

ben zelf van plan rond de 200 wrsch alleen sier vuurwerk :)
omdat ik alleen s' avonds thuis ben en nog troep overheb van vorig jaar

Nu moet me pa het nog goedvinden :P tja want op je 15e kan je het zelf niet gaan halen :(

ik hoop dit jaar iets minder ;(

maar valt elk jaar weer tegen ;)

maar ja je leeft maar 1 keer en het is toch de mooiste dag van het jaar

Ik besteed maar 120 Euro.
Maar ik ben pas 14 jaar oud, dus ik heb niet echt een inkomen, behalve mijn zakgeld van 15 euro per maand:d

En in PM moet ik voor 75,- euro een lijstje maken.
Dat scheelt wel erg veel!

Mijn uiteindelijke bedrag hang af van de kortingen en de nieuwe producten die nog moeten komen.
Wat het uiteindelijk word is dus nog niet te zeggen

......had me eigen voorgenomen voor 500a600 eu te scooren maar daar zit ik nu al aan dus ik denk eerder dat we dit jaar richting de 800 gaan vrouw lief zal wel weer niet blij zijn.

ik zou zo 500 euro de lucht in kunnen schieten, en dan reken ik mijn stufi er niet bij:P Maar ik hou het dit jaar lekker op 200 euro ofzo, ik wil ook nog velgen halen voor de auto en om de stalen velgen winterbanden laten leggen. Dus daarvoor zal ik ook weer flink in de buidel moeten tasten.

Ik ga voor rond de 200 denk ik. Kan er onder zitten amar ook er boven... Probeer al wat lijstjes te maken maar het is afwachten todat bij alle winkels het assortiment bekend is, dan wordt een lijstje maken namelijk makkelijker. :wink:

:bye:

100 hooguit 120

niet heel raar op je 14e en op 1januari 15
maar gelukkig koopt mn pa ook voor rond de 200 300
siervuurwerk dus ik kom wel rond:P

Ik drukte per ongeluk een thanks knop terwijl ik reply wou doen maar goed het maakt voorderest niet zo heel veel uit.

Eerder heb ik gezegd "dat zie ik later wel" over mijn budget.
Maar misschien word het dit jaar helemaal niets.

Ik heb een concert ticket geboekt voor Rob Zombie die in Engeland de bunes beklimt en dat is de eerste keer in 12 jaar dat hij in Europa is.
Ik kan deze kans niet laten schieten om hem een keer live mee te maken dus ga ik een reis boeken naar Manchester, 1 van de 6 steden waar hij komt te staan.

Ook zal ik een hotel moeten boeken wat zo zijn rekeningen meebrengt.
Dus ik zal het nog eens moeten bekijken of ik dit jaar nog vuurwerk aanschaf.
Die concert heeft nu zijn prioriteit ik heb al zolang zitten wachten tot hij een keertje in Europa zou komen dus nu pak ik die kans ook :D

Back
Bovenaan