Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

ilegaal zo'n 500,- en legaal ja dat is altijd een verrasing ik denk meestal aan 100,- maar het word meestal het dubbele.

Hoop op rond de 600-700 aan vuurwerk.
Dit jaar enkel legaal :)

Nog een leuke meevaller gehad. Als ik die ga gebruiken wat niet helemaal zeker is kom ik rond de 900-1000. Heb dit jaar zo veel leuke producten gezien:rolleyes:

En budget weer met 300 naar beneden geschroefd. Zag een koopje wat ik niet kon laten schieten voor me auto

Laatst bewerkt:
ik ga dit met een kameraad vieren we zeggen alle bij 300 dan kom je op 600 uit maar dan komt er nog dit oo dat is ook nog wel leuk en dan zit je zo op de 700 750

We zitten op het moment op 850 voor onze pre-orders. Daarna gaan we op de 3 mooiste dagen van het jaar zelf ook nog rondkijken en wat spullen kopen bij de lokale zaken hier, wat ons snel op 1000 brengt.

Can't wait :D

me budget is nu al 3 jaar 1000 euro nog nooit over heen gegaan maar dit jaar kom ik heel erg in de buurt waarschijnlijk zo 950 euro

Ik vind het toch altijd knap hoe hoog die bedragen hier zijn.. zelfs de gasten waarvan ik het idee heb dat ze echt niet ouder dan 16 zijn geven meer dan 500 euro uit.. Een deel zal waar zijn, een deel niet. :D

Ik geef zelf hoogstens 200 euro uit dit jaar, is meer dan genoeg. Ik wil niet mijn hele bankrekening de lucht in schieten..

Ik denk uit te komen op € 400,- Het lieft geeft ik mijn gehele 13de maand uit aan vuurwerk, maar diep van binnen weet ik dat ik dat thuis niet kan maken. Ik ben nu 31 en ben 20 jaar geleden begonnen met 10 gulden. Dat bedrag is jaarlijks meer geworden. Ik heb ooit toen ik 20 was een bedrag van € 650,- uitgegeven.

Tegenwoordig tussen de €400 en € 450,- maximaal.

Ik vind het toch altijd knap hoe hoog die bedragen hier zijn.. zelfs de gasten waarvan ik het idee heb dat ze echt niet ouder dan 16 zijn geven meer dan 500 euro uit.. Een deel zal waar zijn, een deel niet. :D

Ik geef zelf hoogstens 200 euro uit dit jaar, is meer dan genoeg. Ik wil niet mijn hele bankrekening de lucht in schieten..

maar toch als je 15-16-17 bent heb je meestal baan en verder geen verplichtingen;)

Jazeker, maar je moet toch ook wat geld hebben staan als je gaat studeren etc. Schiet niet op als je elk jaar je halve bankrekening plundert. :p

Maarja, het is eigen keus natuurlijk. Ik ben gewoon gierig.

ik zit nu al op zo'n 1500 euro.. denk dat het dit jaar max 2500 wordt.. heb het grotere spul al binnen.. en hier komt alleen nog wat klein spul bij.. en wat NL spul...

Het loopt hier al aardig uit de hand!
dit jaar al te vaak in olen geweest!
en dan komt de all het Nederlandse spul der nog bij!
word weer 700+ ach ja je moet toch iets voor je hobby over hebben!

Back
Bovenaan