Hoeveel geld vuurwerk 2009\2010

Ik ga dit jaar om en nabij de 1000,- zitten. Dit jaar voor het eerst bijna alleen maar Nederlandse cakes. Met wat doorlonten kan je ook net zo goed een mooi en goed blokje maken inplaats van de illegale cakes. Enkel het timen is van het doorlonten is de kunst. Voorheen ook rond dit bedrag, maar toen vooral illegaal. Wil dit jaar eens wat anders proberen... Tip: zet iedere maand een bedrag apart zodat je niet aan het einde van het jaar alleen maar je geld uitgeeft aan vuurwerk waardoor je andere dingen laat...

Vorig jaar 500. Dit jaar probeer ik niks te kopen. Maar soms zie ik dingen voorbij komen die ik toch wil hebben. Maar als ik eenmaal weer vuurwerk ga kopen wil ik mooie dingen en word het weer duur. Misschien dat ik toch nog overstag ga.

Ik doe het rustig aan dit jaar denk ik:rolleyes: Paar weken terug kwam ik er pas achter dat het over twee maanden alweer oud en nieuw was, en ik had toen (en nu nog niet eigelijk) nog niet specifiek voor oud en nieuw gespaard. Maarja komt vast wel goed, ik kijk half december wel wat er op mijn rekening staat....
Pff nu is het alweer over minder dan anderhalve maand:shocked:, tijd gaat echt veel te snel, niet normaal meer. Zal ook wel komen omdat ik het veeel drukker heb dan vorig jaar:sad:

0 euro word het dus dit jaar! Tenzij ik straf wilt krijgen:S

:shocked::sad::cry:
Ik heb met je te doen. Ik zou zeggen: zorg dat je goede vrienden maakt, en spendeer oudjaarsdag met hun, zodat je kan meegenieten van hun vuurwerk. En uiteraard veel demo's bezoeken om maar genoeg kruit te snuiven.

zit nu op 300 euro , moet nog wachten op de volgende dealers tot ze open gaan, daarna zal het uiteindelijk samen met me vader +- 1000-1500 zijn met ze 2e

DarkSoul: Goed idee, alleen het is moeilijk als je niet zo goed ben in contact maken en de enigste vrienden die je hebt totaal niet van vuurwerk houden. En ja, bezoek minstens een demo, die van Goudvuur, dus ja.

koetje: 19 jaar, maar er zijn vele redenen die ervoor zorgen dat me moeder sterker is.

Maar oké, weer on topic...Ik praat alleen via PM verder...En ja, als het echt 0 euro blijft, dan heb ik altijd nog de prijzen die ik kan winnen toch?

DarkSoul: Goed idee, alleen het is moeilijk als je niet zo goed ben in contact maken en de enigste vrienden die je hebt totaal niet van vuurwerk houden. En ja, bezoek minstens een demo, die van Goudvuur, dus ja.

koetje: 19 jaar, maar er zijn vele redenen die ervoor zorgen dat me moeder sterker is.

Maar oké, weer on topic...Ik praat alleen via PM verder...En ja, als het echt 0 euro blijft, dan heb ik altijd nog de prijzen die ik kan winnen toch?

IK zou voor die straf gaan het is tenslotte maar 1x per jaar en ik zou er ook een paar weken huisarrest voor over hebben, ookal was 't maar een middagje knallen..

Om mijn verhaal kort te maken:

Begin 2009: 700 euro
Midden 2009: 1300 euro
Eind 2009: 1000 euro...:p

Wat ik ga waarmaken: ongeveer 900 euro zeker...:p

Is gewoon een grote gok allemaal. Eindelijk echt begonnen met het maken van lijsten en dan is het al zo ongelovelijk moeilijk omdat er zoveel producten zijn waar we uit moeten kiezen, en dan kom je bij een vuurwerkwinkel terecht die meerdere merken vuurwerk verkoopt en dan moet je keuzes gaan maken. De wenslijst van mij ziet er nu in ieder geval totaal niet uit zoals ik hem 9 van de 12 maanden van dit jaar in mijn hoofd heb gehad.

IK zou voor die straf gaan het is tenslotte maar 1x per jaar en ik zou er ook een paar weken huisarrest voor over hebben, ookal was 't maar een middagje knallen..

Jep, in dit geval zou ik letterlijk schijt hebben aan mn ouders als ik jou was.

Laten we hier over ophouden herdervriend en zijn ouders kunnen dat zelf wel bepalen.
Daar hoeven wij ons niet mee te bemoeien.
En pyrojames meschien zijn daar bepaalde redenen voor.

Ja je hebt gelijk.
Maar ik zou echt schijt hebben als ik ouder dan 18 ben aan mijn ouders. Niet zo maar meer van ik bepaal zelf wel wat ik koop enzovoort.
Maarja dat is mijn keuze.;)

heb de pot omgedraaid en gaan tellen dat is het geld wat overblijft van fooitjes tijdens het werk etc koffiegeld

550,25 dat is wat ik uitgeef het is voor mijzelf.

ik (nu 36) kreeg vroeger altijd een tas met vuurwerk wat mijn ouders hadden gehaald.
Pakket sier hoop losse dingen atoombommen (gouwe ouwe tijd).
20,00 is toch iets waar je toch wat van kan halen.

Laatst bewerkt:
€220,00 - €250,00 :P

Bij me vaste dealer en 1e keer in pijnacker @ Zena Nederland.

en nog wat via via ;D

ben 13 jaar btw

Edit: Ga dit jaar toch niet naar Zena, maar naar De Rijswijkse Vuurwerkhal :P

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan