Hoeveel geld vuurwerk 2009\2010

300 euro is zeker, zeer waarschijnlijk 400 euro. En ik denk dat ik me in de verkoopdagen niet kan inhouden en dat het dan misschien toch wel 500 euro wordt, maarja niet meer dan dat dit jaar.
Wel wat minder dan vorige jaar maargoed, volgend jaar haal ik het weer dik in hoop ik:p

Ik denk dat we dit jaar zo rond de 500 uitkomen. Ben er echter nog niet helemaal over uit. De eerste krantjes komen weer binnen dus we snuffelen rustig door :D

Het is even veranderd want ik heb wat bijbesteld.
Ik zit nu op +-200.
Officieel op 192,22 maar daar maak ik een rond getal van door wat klein spul nog erbij te kopen.

200,- dus

Mijn Officieel heb ik 2500 euro klaar liggen voor me vuurwerk..
maar er zijn al 2 lijstjes wel gebracht dus ken nu voor 1500 euro uitzoeken dus mijn oud & nieuwe gaat helemaal goed komen dit jaar :blink:

Mijn Officieel heb ik 2500 euro klaar liggen voor me vuurwerk..
maar er zijn al 2 lijstjes wel gebracht dus ken nu voor 1500 euro uitzoeken dus mijn oud & nieuwe gaat helemaal goed komen dit jaar :blink:

€2500 dat is meer dan een maandloon.
dat vind ik nu nog wel veel maar later zouw ik denk ook wel zo worden:D
voor een jongen onder de 16 is dat nog onhaalbaar.:cry:

ik heb nu me bestelling gedaan
van 122 euro
en ik had nog voor 200 euro
dus totaal 322 euro*
dat vind ik nog wel wat vorig jaar zat ik aan de 65 euro^^

Zow, heb mijn bestelling gedaan.
Het is zo ongeveer 800euro geworden. Maar zonder kortingen en aanbiedingen etc. was het ongeveer ter waarde van een kleine 1000euro geweest denk ik zo ;)

Denk dat ik mijn tijd wel omkrijg op de mooiste dag van het jaar:) want ik werk eerst tot 6u in de vuurwerkwinkel;)
Dus ik stook maar een uurtje of 5;)

ik rond de 90 euro heb je toch leuk vuurwerk voor hoef niet direct voor 1000 euro die 500 grams cake zijn ook niet alles

Back
Bovenaan