Hoeveel geld vuurwerk 2009\2010

Zit alweer op 1280 euro...Kan het toch niet laten.

Alleen nu komen de kerst cadeautjes,en de belasting,en de autoverzekering,tel rekening etcetc hahaha
Mja nog ff wat leuk spul bijhalen en dan stop ik...denk dat ik 't op 1400euro hou dit jaar..toch 200 minder dan vorig jaar :D

Onze buurt is gestoord... Denk dat er door 2/3 huizen wel 10k de lucht in word geschoten...

Merk aan mezelf dat het steeds meer en steeds groter word. Daar moet ik voor waken, moet wel leuk blijven natuurlijk!

Heb sinds een paar jaar wel een ''verplichte'' lijst met batterijen die minimaal op de afsteeklijst moeten staan...

Ik zit nu ook alweer boven de €900 ...:bonk: en dan ben ik nog niet eens in Duitsland geweest, die € 1000 gaan we denk ik wel voorbij dit jaar. ach ja 't gaat om het feest wat je ervoor terugkrijgt he ;-)

ik zit samen met de buren dit jaar aan een record bedrag €.5200,00 winkelwaarde maar wij krijgen alles voor de helft dus €.1300,00 de man

Ik zat op €1293,- in de voorverkoop.
Hier komen nog 2 pijlenpakketen van €30,- p.s. en 2 B&W 100k rollen bij van €60,- p.s.
Dus totaal een kleine €1473,-.
Mijn pa heeft voor een bedrag van ongeveer €200,- besteld.
Het zal hier dus lekker knallen worden :D

Oeffh nog maar 5 dagen!!

Zelf heb ik al voor 2500,- gekocht.
Morgen nog even een klein 800,- stiekem kopen :$

(Alleen maar knal, me pa heeft voor 250,- sier)

dus voor mij komt het wel allemaal goed hierzo!

mwah heb een bestelling vna 225 staan moet nog wat kleine dingetjes halen en nog wat illegaal denk zo rond de 300eu kwijt te zijn maar ik hoorde ook dat me pa wel 6tientjes wil sponsoren dus das mooi:D

Dan ben je echt triet als je meer dan 150 euro aan vuurwerk gaat uitgeven...

Ik hou ook wel van vuurwerk. Koop altijd zon voor 100+ euro.

Maar dit slaat echt alles. Dat is letterlijk je geld verbranden...

Voor zoveel geld kan je een auto, nieuwe computer, kleding etc kopen.
:frusty:

Maak dat nu uit hoeveel iemand er aan uit wil geven.
Voor de meesten is het een hobby, die ze (meestal) maar 1x per jaar in de praktijk kunnen brengen.
Ze leven er het hele jaar naar toe en leggen er vaak nog elke maand geld voor apart ook.
De één geeft veel geld uit aan een vakantie, de ander geeft het uit aan vuurwerk.
En ik heb al een nieuwe computer, twee auto's en alles wat m'n hartje maar wenst.
Die paar honderd euro kan ik makkelijk missen voor m'n jaarlijkse hobby.
Zo niet, dan zou ik er het simpelweg niet aan uitgeven.

Ik heb dit jaar voor 115 euro gekocht.
Mijn budget wat ik aan vuurwerk besteed gaat ieder jaar gestaagd omhoog met zo'n 15 euro.
Woon ook nog samen met een vriendin dus ik kan het budget niet zomaar verdubbelen dit jaar, ook al zal ik dat wel graag willen

Ik kijk op dit forum voor informatie, films etc om meer te weten te komen wat goed is, prijs/kwaliteit.

Ik heb de mogelijkheid meer uit te geven. Maar ik kies er zelf voor om tot max 150 te gaan omdat ik verder niet durf.

Als het vuurwerk maar in NL goedkoper was. Potten van meer dan 50 euro kook ik nooit! Moet je eens die van Ferro zien: 160!!!:angry: GBV is nr.1 de slechtste!!

Maar BonFireworks...:D:cool:

Sorry jongens als ik julie geraakt heb. Ik neem de eerste zin terug. Julie zijn niet triest. Het is je hobby.

Dan ben je echt triet als je meer dan 150 euro aan vuurwerk gaat uitgeven...

Ik hou ook wel van vuurwerk. Koop altijd zon voor 100+ euro.

Maar dit slaat echt alles. Dat is letterlijk je geld verbranden...

Voor zoveel geld kan je een auto, nieuwe computer, kleding etc kopen.
:frusty:

Hoi Fireworks24, je mag het triest vinden dat anderen meer uitgeven aan vuurwerk dan jij, maar houdt er wel even rekening mee dat je hier op een forum met veel freaks zit. Veel van ons zijn al maanden bezig om om 0:00 een zo mooi mogelijke show weg te geven. Deze mensen zouden zich door dit soort opmerkingen nogal tegen de borst gestuit kunnen voelen, ik in ieder geval wel. Het is niet erg om je mening te uiten, maar let er alsjeblieft wel een beetje op hoe je dat doet ;-)

Ik heb hier 10 berichten verwijdert. Iedereen heeft zijn of haar eigen mening en die moet gerespecteerd worden!

Back
Bovenaan