Hoeveel geld vuurwerk 2009\2010

Mijn budget is erg wisselend maar nu schat ik het op ongeveer 250,- euro. :) En dan vieren we het met een grote groep vrienden dus dan ligt er altijd nog voor ongeveer 1500,- euro vuurwerk als het niet meer is. :)

Het budget krimpt weer eens lekker:bonk:
Zoveel mooie producten en zo weinig geld:p
Gelukkig hebben ze 200 meter verder een budget van ongeveer €3000, dus wel leuk:p

Voor dit jaar zal het zo'n beetje schommelen tussen de 500-750 Euro,
vindt voor mij persoonlijk voldoende.

Mjah ja zal uiteindelijk toch wel meer richting de 750 euro aanzitten
mij kennende :rolleyes:

:)

Ik denk zelf meer als vorig jaar toen had ik voor 1200 en aangezien de collectie van vwl steenbergen weer uitgebreid is kom ik daar denk ik wel over heen:)

Dat heb ik nou nog nooit gehad aadjogfanaat, zou nooit zeggen het komende jaar geen vuurwerk te kopen. Daarvoor is het een te grote hobby voor mij, is alsof ik tegen mezelf zeg dat ik geen avondeten meer eet :p
Moet mijn budget nog bepalen, heb nog steeds geen werk maar als dat nog op tijd komt krijg ik zon 3 à 4 honderd euro bij elkaar, er zit nu wel al honderd euro in de pot gelukkig. Dit jaar alleen legaal dus dat word nog leuk met de potten :)

Nja, ik heb de dag erna altijd zo een idee dat ik gewoon een paar hondert euro karton aan het opvegen ben en ook wel van een ander zijn vuurwerk kan genieten. En als je een auto wilt aanschaffen en dan ook nog je andere hobby's moet betalen die super veel geld kosten loopt het aardig in de kosten.

Mja, het aansteken blijft zo leuk en het mag maar 1x in het jaar.

Vorig jaar zo'n 300 Euro.
Dit jaar begonnen met een studie, en dat is een prijzige zaak. Dus ff bezuinigen waar mogelijk. Komt dan ook zeer goed uit dat ik een vuurwerkbon van VWC heb liggen voor een pakket twv 110,-

Zal er zelf misschien nog wat bijkopen, maar dat zal de 75,- zeker niet overstijgen.

wordt +- 800€ budget is 1000.

2 blokke zit je al op 260 ofso = 3 minuten plezier

tja dat gaat hard mensen :D.

Mja ik kijk ff... een oud en nieuw zonder vuurwerk zie ik iig niet zitten/ stuk of 10 500 grammers voor rond de 40 euro, paar zinksies etc.

Als je dan terug kijkt ken je er ook een redelijke MID game PC van kopen... dan denk ik ach je hebt mensen die snuiven dat er dat weekend doorheen heh ;). En vuurwerk is niet ongezond

Pardon? :bonk:

Vorig jaar was het een beetje uit de hand gelopen, dus ik hoop het dit jaar op 500 euro te houden. Mja, ik zal er wel weer overheen gaan:p

Haha, het zou 300 of 400 euro worden, maar zoals het er nu uit ziet is 700 nog eerder het budget, Mja, wat wil je dan, als je handelaar zegt, misschien vind je dit leuk? Of dit? En dan koop ik gewoon er van allebij vier ofzo :D :p

Gefeliciteerd, dat lijkt me fantastisch om mee te maken:wink:
Wat had je allemaal meegenomen?

bedankt :wink: ik had 100 euro besteed (30.000 rol, thor jupiter C, en knalspul en nog wat kleine dingen) & daarna nog een bon uit laten schrijven van 400 euro, dus kga binnekort terug om die bon op te maken :D waarschijnlijk veel sier en groot vw :rolleyes:

Tot nu 190 maar komt nog wel het 1 en ander bij ligt er ook aan wat ik nog kan krijgen,maar ga het niet teveel laten worden.

€ 150 aan Wolff Vuurwerk is een feit! Ik mag het besteden:D Me ouders vinden het wel nutteloos, maar het gezeik erover is nu weg. Aangezien ik me bankpas ineens ook gekregen heb:D

€ 50 aan Beko weet ik nog niet. Dit geld hangt af van hoeverre me ouders erachter komen. Want ze willen niet dat ik meer dan dit besteed. Maar hé. Ze vinden het prima dat ik leer sparen dus:)

Dus totaal € 200! Kan toenemen of afnemen!

Ik heb in theorie genoeg geld op de bank om een grote show neer te zetten. Maar ik vind het gewoonweg zonde om meer dan 300,- uit te geven aan vuurwerk. Klinkt misschien raar :p maar ik merk dat ik van de eerste 200,- gewoon het meest geniet met afsteken. Alles daarna went toch, en dan begin ik het zonde te vinden. Ik vind persoonlijk dat je met 200,- een prima avond kan hebben, en dat ik er zelf meer van geniet dan wanneer ik voor 750,- de lucht in zou knallen. Het is juist de uitdaging om met een wat kleiner budget toch een geweldige avond te beleven, en niet zozeer om een show met formidabele omvang voor de buurt neer te zetten :) Daarom kijk ik wel lekker naar de buurmannen mee, en probeer ik ook te genieten van andermans vuurwerk.
Denk dat mijn budget dit jaar zo'n 250,- wordt, maar dat ligt er maar net aan waar ik zin in heb, en wat ik op een demo toch nog opmerk.

Ik probeer het siervuurwerk dit jaar weer rond de 200 euro te houden. Zoals DarkSoul zegt, je kunt hier een prima avond mee hebben!
Dan komt er nog tussen de 100/200 euro aan knalspul enz. bij.

ik ben er inmiddels uit....

Aangezien ik dit jaar voornamelijk voor sier ga wordt het het volgende:

€500 aan sier

€250 aan de rest

Back
Bovenaan