Hoeveel geld vuurwerk 2009\2010

Sommige mensen hier boffen maar.

Dit jaar wordt voor mij qua vuurwerk waarschijnlijk een echt klute jaar omdat ik dus niks te besteden heb (0 euro lol).

Sommige werkgevers zijn kennelijk bang zichzelf schade te berokkenen als ze mij en mijn "mankementen" (om het maar zo te noemen) aan te nemen, en zit dus nog altijd zonder werk. (Nee, ben GEEN uitkeringstrekker maar een student). :sad:

Ik kijk daarom nu wat er te redden valt, en mocht er iets oplichten in de komende maand, dan zal er waarschijnlijk ook vuurwerk voor mij dit jaar op plan staan, maar tot dusver dus helaas niet.

Laatst bewerkt:
Binnerkort een 2e bmx erbij. En een Iphone. Ga wel veel mee geld verdienen maar dan nog ga ik niet veel uitgeven. Denk dat het 150 euro word. Ben ik toch blij mee als 14 jarige jongen. Het gaat bij mij toch om het plezier en geloof me dat heb ik voor die 150 euro heel veel. :D

met 150 euro kan je al aardig wat leuke dingen kopen:)

Volgens mijn berekeningen kom ik nu op ongeveer 950 euro..
miss word t iets minder maar dat komt dan door de crisis:frusty:

TIP* Ik heb in excel een lijst gemaakt waarin ik alles bijhoud wat ik heb gekocht en nog ga kopen.

En ik zit rond de 1600 euro.

Ik haal in belgie meestal rond de 120 euro aan knal en wat pijlen en dan nog voor zo'n 160 euri in nederland (vooral het kleine spul en grotere sierdingen en cakes).

Maar dit jaar won ik bij zena baarle 500 euro gratis vuurwerk met dobbelen :D dus nu ligt het ff wat anders :p

:bye:

Ik haal in belgie meestal rond de 120 euro aan knal en wat pijlen en dan nog voor zo'n 160 euri in nederland (vooral het kleine spul en grotere sierdingen en cakes).

Maar dit jaar won ik bij zena baarle 500 euro gratis vuurwerk met dobbelen :D dus nu ligt het ff wat anders :p

:bye:

Gefeliciteerd, dat lijkt me fantastisch om mee te maken:wink:
Wat had je allemaal meegenomen?

rond de 250-300 euro. En ook ik roep altijd, maar volgens jaar of dit jaar doe ik niks meer hoor. Kost me veel teveel. En ieder jaar krijg ik toch weer ongeveer 250 euro bij elkaar gespaard.

Dat heb ik nou nog nooit gehad aadjogfanaat, zou nooit zeggen het komende jaar geen vuurwerk te kopen. Daarvoor is het een te grote hobby voor mij, is alsof ik tegen mezelf zeg dat ik geen avondeten meer eet :p
Moet mijn budget nog bepalen, heb nog steeds geen werk maar als dat nog op tijd komt krijg ik zon 3 à 4 honderd euro bij elkaar, er zit nu wel al honderd euro in de pot gelukkig. Dit jaar alleen legaal dus dat word nog leuk met de potten :)

Back
Bovenaan