Eigenlijk is het jammer, vroeger was het al moeilijk in slaap komen, knettervroeg wakker, maar tegenwoordig lekker kalm aan, kijken of je nog ergens heen gaat om wat bij te kopen. Verder is er geen haast om 10u ergens los te kunnen gaan, zo zonde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lol ga je dan naar familie of vrienden of g je gewoon ergens staan?Als ik überhaupt al kan slapen, dan rond 08:00 eruit. M'n kids wakker maken en verse broodjes in de oven. Na het ontbijt mijn vriendin wakker maken. Dan de auto laden met vuurwerk en warme choco en dan samen met de kids naar Duitsland! Lekker overdag stoken zonder stress. Ik ben blij dat ik mijn Kids dit plezier nog steeds kan gunnen! Mijn vriendin blijft dan liever lekker warm thuis en verzorgt dan alvast de rest van de catering vd dag![]()
Vroeger kon ik echt niet slapen de nacht naar de 31ste toe. Tegenwoordig is die slapenloze nacht verschoven naar de 27/28 december, de nacht voor het afhalen.
Opstaan de 31ste? Geen idee, zou wel zo als gewoonlijk een uur of half 9 zijn zo als bijna iedere dag het hele jaar door.
met de kids alleen is het vaak de grens over en bij het eerste beste weiland of bospad lekker stoken! Als mijn vrienden er alleen bij zijn, gaan we naar onze vaste stek, waar ook onze opslag is en waar we het hele jaar kunnen stoken. Dit is wel veel meer afgelegen vanwege ook het zwaardere vuurwerk(Duitse vriend van me heeft zijn ss27 bewijs)Lol ga je dan naar familie of vrienden of g je gewoon ergens staan?