Hoelaat sta jij op de 31ste ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk is het jammer, vroeger was het al moeilijk in slaap komen, knettervroeg wakker, maar tegenwoordig lekker kalm aan, kijken of je nog ergens heen gaat om wat bij te kopen. Verder is er geen haast om 10u ergens los te kunnen gaan, zo zonde.

Ik sta denk ik rond 09.00 uur op, de kids zijn dan al een tijdje wakker en alleen beneden. Dit gaat een uurtje goed maar dan begint meestal de trammelant. :bonk: De hele dag is het toch altijd even stressen en een raar gevoel hebben. Maar zodra het 18.00 uur is en het eerste stukske vuurwerk de lucht in gaat zijn alle zorgen weg en is het genieten geblazen. :handsup:

Denk rond een uurtje of 10 de wekker. lekker ontbijten vervolgens richting dorp gaan om me decemberkalender in te wisselen voor een straatje oudejaarsloten.

Redelijk vroeg opstaan, eventueel nog doorlont projectjes doen... powernappie doen, 16:00 de vuurton en BBQ aan! 18:00 LOS met stookspul :handsup:

Rond 9:00 uur denk ik, ik woon in Kampen en daar mogen we vanaf 10:00 gaan knallen.
Meestal ben ik wel eerder dan 9:00 wakker, ze zitten dan namelijk met melkbussen voor ons huis! :)

Zal vast rond een uur of 7 zijn want dan staan der hier al 2 te bakelije. Dan voorbereidingen maken voor oliebollen bakken. Lekker vroeg bakken dan kan ik de rest van de dag rustig aan doen.

Vroeger kon ik echt niet slapen de nacht naar de 31ste toe. Tegenwoordig is die slapenloze nacht verschoven naar de 27/28 december, de nacht voor het afhalen.

Opstaan de 31ste? Geen idee, zou wel zo als gewoonlijk een uur of half 9 zijn zo als bijna iedere dag het hele jaar door.

Als ik überhaupt al kan slapen, dan rond 08:00 eruit. M'n kids wakker maken en verse broodjes in de oven. Na het ontbijt mijn vriendin wakker maken. Dan de auto laden met vuurwerk en warme choco en dan samen met de kids naar Duitsland! Lekker overdag stoken zonder stress. Ik ben blij dat ik mijn Kids dit plezier nog steeds kan gunnen! Mijn vriendin blijft dan liever lekker warm thuis en verzorgt dan alvast de rest van de catering vd dag;)

Als ik überhaupt al kan slapen, dan rond 08:00 eruit. M'n kids wakker maken en verse broodjes in de oven. Na het ontbijt mijn vriendin wakker maken. Dan de auto laden met vuurwerk en warme choco en dan samen met de kids naar Duitsland! Lekker overdag stoken zonder stress. Ik ben blij dat ik mijn Kids dit plezier nog steeds kan gunnen! Mijn vriendin blijft dan liever lekker warm thuis en verzorgt dan alvast de rest van de catering vd dag;)
Lol ga je dan naar familie of vrienden of g je gewoon ergens staan?

Vroeger kon ik echt niet slapen de nacht naar de 31ste toe. Tegenwoordig is die slapenloze nacht verschoven naar de 27/28 december, de nacht voor het afhalen.

Opstaan de 31ste? Geen idee, zou wel zo als gewoonlijk een uur of half 9 zijn zo als bijna iedere dag het hele jaar door.

Herkenbaar hier, vroeger kon ik niet slapen van 30 naar 31 december. Dat gaat de laatste paar jaar prima gelukkig. Maar die slapeloze nacht is verschoven naar de nacht voor de eerste verkoop dag. Dat is echt een drama qua slapen, probeer het dan ook niet eens meer.

Ik ben ook altijd blij met een eventuele nachtbrakers uitzending. Dan heeft de tijd die we wakker zijn tenminste nog een soort van zin.. Slapen voor de ophaalnacht/dag lukt inderdaad niet. Slapen op de 31e daarentegen wel.. Rustig aan opstarten en de avondbar klaarzetten :)

Ik sta rond een uur of 8 op mits mijn stuiterende zoons me niet eerder uit bed geschopt hebben...Ff ontbijten met een oliebolletje en appelflapje en dan de cat 1 voor overdags selecteren. Brilletjes klaar, lontjes klaar en gaan.

Lol ga je dan naar familie of vrienden of g je gewoon ergens staan?
met de kids alleen is het vaak de grens over en bij het eerste beste weiland of bospad lekker stoken! Als mijn vrienden er alleen bij zijn, gaan we naar onze vaste stek, waar ook onze opslag is en waar we het hele jaar kunnen stoken. Dit is wel veel meer afgelegen vanwege ook het zwaardere vuurwerk(Duitse vriend van me heeft zijn ss27 bewijs)

Ben een early bird dus zal er weer rond 07.00 uit zijn. Hopelijk slaap ik de nacht van het ophalen dit jaar eens normaal haha

Daar waar ik in het verleden amper kon slapen op de nacht van 30-31 december, is dat tegenwoordig net als bij Wesley en Arvid een stuk minder. Mede door het WK darts aan het einde van het jaar, waarbij je toch vaak laat op bed ligt, is er genoeg vermoeidheid om fatsoenlijk te slapen. Die vermoeidheid is er in de nacht van 27-28 december ook wel, maarja, dan houd de spanning mij toch echt wel wakker. Dat is eigenlijk dé nacht dat ik echt niet kan slapen!

Toen de 10 uur tijd nog stond kon ik ook echt moeilijk slapen en was je altijd wel op tijd uit bed. Nu ik wat ouder ben en de 10 uur tijd er toch niet meer is is er wat spanning vanaf. Slaap lekker tot een uur of 9 en start dan langzaam de dag op. Spullen pakken om naar vrienden te gaan en lekker kalm aan doen.

Dit jaar laat, zal wel een uur of 12 worden. Ik zit de nacht van 30-31 december tot 3 uur snachts in het top2000 café. Daarna nog een reis van 2 uur terug naar huis. Moet dan dus wel een beetje slaap inhalen voor zover dat überhaupt lukken wil. Te laat kan ook niet want de oliebollen bakken zichzelf niet :p

Ben bang dat ik van 0830 tot 1730 gewoon Remi op kantoor zit met de top2000 op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan