China Böller B - Thunder Crackers

Ga vanavond bij Vox in Meppel kijken of er nog een pakje ligt ....
Moet toch naar Koekange mijn bestelling halen.

Ok, hierbij een historisch filmpje (althtans voor mij). 24 jaar nadat visco lont zijn intrede deed en er vervolgens bijna alleen maar slecht spul op de markt kwam is er nu dan eindelijk weer een oldschool knaller die recht doet aan de knallers van vroeger. Wat heerlijk zeg. En ja heb er eentje getest (Foei!) en gefilmd in slowmotion.

- grijs lont
- super afwerking
- rijstpapier verpakking
- heerlijke doffe dreun, hardste te krijgen qua losse knaller (persoonlijk)
- bak fijne snippers
- buskruit

Ja dit klopt helemaal.

Zie het filmpje:

Haal ze nu het nog kan ;-)

Ook 3 pakken weten te bemachtigen vanochtend bij de Knalkoning in Oss. Zien er top uit. Benieuwd hoe ze live gaan klinken...

Mijn hemel. Ik ben te jong om het origineel meegemaakt te hebben, maar de foto's en de filmpjes maken me buitengewoon blij dat ik een slofje besteld heb.

Ok, hierbij een historisch filmpje (althtans voor mij). 24 jaar nadat visco lont zijn intrede deed en er vervolgens bijna alleen maar slecht spul op de markt kwam is er nu dan eindelijk weer een oldschool knaller die recht doet aan de knallers van vroeger. Wat heerlijk zeg. En ja heb er eentje getest (Foei!) en gefilmd in slowmotion.

- grijs lont
- super afwerking
- rijstpapier verpakking
- heerlijke doffe dreun, hardste te krijgen qua losse knaller (persoonlijk)
- bak fijne snippers
- buskruit

Ja dit klopt helemaal.

Zie het filmpje:

Haal ze nu het nog kan ;-)

WoW geweldig zeg. :cool:

Heb nog wel de grijs lont mee gemaakt en de over gang na groen lont, Deze zien er prachtig uit strak afgewerkt ,formaat ook prima ,maar liggen ook heel licht in de hand , grijs lont branden zo relex weg geen haast om weg te gooien, knal was prima, geen jaren 90 vergelijking. Gigantic thunder van katan 2.0 gram SPANISH BOMB XL rubro 2.3 gram knalden even hard als deze, 13 piek voor 60 knallers is wel duur, maar dan heb je ook wel weer wat geschiedenis in de handen,

Back
Bovenaan