Hoe ziet jouw kerstpakket er uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
20191220_170756.jpgIMG-20191220-WA0010.jpg

Kreeg zowaar 3 pakketten (1 van het werk, 1 van het bedrijf waar ik door ingehuurd wordt en 1 omdat ik op de zaak in de redactie zit). Te veel om op te noemen maar alles, echt alles is te gebruiken.
Zeer dankbaar

Vriendin heeft hem al binnen. Het is een beste doos met mexicaans thema. Hapjespan, wat sausjes en hapjes, flesje wijn. Best prima zeg ik. Niet super vol, maar wel leuk.

(wel een vrij standaard pakket want heb er meerdere mensen mee zien slepen in de trein gisteren)

Yup. Hier dezelfde.

Hier een kerstpakket met een Bol.com cadeau kaart van €50,- en een door de zaak gepersonaliseerd doosje met verschillende soort chocolade.

Helemaal top zeg ik!

Koekenpan en een wokpan besteld. Kon uit verschillende dingetjes kiezen en het eens voor iets gekozen wat ik wel kon gebruiken...

Hier was een kerstmarktje opgezet en kreeg je voor 35 aan munten die je daar uit kon geven. Heb er een rituals pakket voor de vrouw mee genomen en de nog een paar bakjes noten, dikke prima.

Een leuke onbelaste gratificatie, een kerststol met mooie brief, en van een klant ook nog eens een kerstpakket gevuld met allemaal lekker! Ik ben dit jaar zeer tevreden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan