Hoe ziet jouw kerstpakket er uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier moeten we donderdag het pakket ophalen, ben benieuwd wat we dit jaar krijgen. Maar blijft tof om een kerstpakket te krijgen, al is het enkel om de verpakking en waardering.

Hier krijgen we een uitnodiging om naar een hangar te gaan waar allerlei kraampjes zijn uitgestald. Ter plekke krijg je 16 munten met een waarde van 2,5 als ik me niet vergis. Bijkomend voordeel is dat wat er verkocht wordt vaak net wat goedkoper is dan in de winkel. Wel een leuk concept! Hangar is altijd sfeervol aangekleed en de kraampjes verkopen meestal wel dingen waar je daadwerkelijk iets aan hebt.

Hier altijd een tradioneel kerstpakket met lekkernijen erin, met soms nog een envelop erbij met 100eu maar dit is vaker niet dan wel:no:

Ik ga hem donderdag ophalen. Thema is reizen, dus ik vermoed een koffer met/of zonder inhoud. We gaan het zien. Ik vind zelf een pakket met van alles er in altijd het leukste.

Elk jaar weer 2 kerstpakketten van 1 werkgever:p kerstpakket 1 heeft het standaard eten erin en kerstpakket 2 is een soort pizza gourmet achtig ding, je kan er kleine pizza mee klaar maken. + 250 cash. We worden altijd heerlijk verwend aan het einde van het jaar:)

Ik heb hem vandaag in ontvangst genomen :) Een klassieke doos, zoals iedereen hem kent. Stiekem vind ik dat ook wel het leukste! Veel beter dan een pluim of bol.com cadeaukaart. Lekker thuis de doos openen en kijken wat er allemaal in zit. Deze keer lekker veel zoetigheid (ik ben een zoetekauw) zoals chocolaatjes, popcorn, spekkies, wafels, schuimpjes en koekjes. Maar ook wat hartige knabbels. Meer dan prima!

Vriendin heeft hem al binnen. Het is een beste doos met mexicaans thema. Hapjespan, wat sausjes en hapjes, flesje wijn. Best prima zeg ik. Niet super vol, maar wel leuk.

(wel een vrij standaard pakket want heb er meerdere mensen mee zien slepen in de trein gisteren)

Bij mij heb ik in de post een kerstkaartje ontvangen met een code voor het verzilveren van kerst geschenk.
Kon van alles kiezen om en nabij 25 euro.
Heb voor 2 pathe kaarten gekozen:rolleyes:

Twee online cadeaubonnen: €30,- Bol.com en €30,- ici Paris xl bon genomen. Vorig jaar twee van die oldskool kerstpakketten, waar meer meuk in zit dan dat je gebruikt, dus dit is wel een stukje beter!

Heb hem vorige week ook opgehaald.
Zaten allemaal etensproducten in,zoals horecabus (750ml) slagroom,pak chocomelk,doosje merci,Rotterdamse oude 48+ kaas,kaasbolletjes,pak melk,pak stroopwafels en nog wel een paar dingen.

Hier ook binnen, sinds enkele jaren weer een echt kerstpakket, ivm een bon.
Alleen in het pakket zat een tas. Hebben ze op het werk de doos weggegooid en alles in die tas gedaan.

Foto's spreken voor zich:

20191219_202929.jpg

20191219_203206.jpg

20191219_203215.jpg

Vriendin heeft hem al binnen. Het is een beste doos met mexicaans thema. Hapjespan, wat sausjes en hapjes, flesje wijn. Best prima zeg ik. Niet super vol, maar wel leuk.

(wel een vrij standaard pakket want heb er meerdere mensen mee zien slepen in de trein gisteren)
Zelf een Pluim achtige bon gekregen. Kon hem verzilveren voor een bon voor Coolblue van €45. Kon de bon ook verzilveren voor een food kerstpkket wat ook zijn charme heeft. Maar de €45 Coolblue bon gaat als onderdeel mee naar een nieuw setje Joycons voor de Nintendo Switch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan