Hoe ziet jouw kerstpakket er uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hoe ziet jouw kerstpakket eruit ? Krijg je ieder jaar een mooi kerstpakket van je baas of een leuke attentie, laat het hier weten.

dos-en-donts-bij-kiezen-van-kerstpakketten-personeel.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Al 2 jaar niet meer een kerstpakket gehad. Bij mn eerste werkgever altijd een mandje met speciaalbiertjes. :D

Een cadeaukaart waarin je in een webshop cadeau's kan uitzoeken. Naast de standaard dingen zijn er gelukkig altijd opties om je cadeaukaart om te zetten naar een VVV bon of bol.com cadeaukaart :)

Afgelopen jaar een bol.com bon. Dit jaar eens even kijken voor iets anders misschien aangezien ikzelf verantwoordelijk ben voor de kerstpakketten bij ons:cool:

Handig Tabe, 1 ENORM pakket voor de werknemer van de maand (jij) en de rest een bedankbrief:p

Vorig jaar was ik zelf verantwoordelijk voor het kerstpakket en daarbij gekozen voor een ''Achterhoeks streekpakket'', erg leuk om verschillende dranken & etenswaren uit de buurt te proberen. Dit jaar maar weer eens wat leuks verzinnen om te geven!

Al jaren eigenaar van mijn bedrijf dus ja... Een paar briefjes van papier, net hoe goed het jaar was.

Twee van die standaard pakketten waar voor ongeveer 80% aan spullen inzit waar je niks aan hebt of niet gebruikt.

Hmm, goeie, had ik nog niet over nagedacht eigenlijk. Ik loop sinds september stage bij een klein bedrijfje, dus in ben benieuwd wat het gaat worden! Hoop iets van lekkere etensdingen of een bon voor iets, een geen action sfeer prullaria o.i.d.

Geen idee wat het wordt,bij het bedrijf waar ik werk,afgelopen jaar was in ieder geval goed spul,complete set aan borden,mokken etc.

Hier ook weer eens lekker een kerstpakket ontvangen, toch het leukste ongeacht de inhoud.
Hebben anderen hem inmiddels ook al?

IMG_20191214_095542.jpg

:thumbsdown:helemaal niks dit jaar eve lekker in dec je contract niet verlengen en zonder werk zitten :thumbsdown::kerst:maaak me eigen kerst pakket wel hahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan