Hoe stookt jouw straat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatste 2 jaren met een groep gevierd wie allemaal bij elkaar in de straat wonen. Hier werd dan totaal ook gewoon meer als €5000,- uitgegeven. Dus eigenlijk kwam de hele straat samen. Helaas is er dit jaar een probleem voorgevallen waardoor het groepje uit elkaar is. Nu vier ik het bij een goede vriend van me dus ben zeer benieuwd hoe hier gestookt gaat worden.

Al jaren gaat het zeker na twaalf heerlijk los. Verveel mij zeker het eerste uur geen moment.

Ah dus toch, daar woonde ik haha! Vorig jaar was je mijn 'concurrentie' ofwel 'stookbuur'.. Denk ik!;) Dit jaar ben ik verhuisd dus zal niet meer mee kunnen genieten van jouw spul.

Dit jaar verhuisd naar mijn nieuwbouwwoning. Hele straat en blok van 100 huizen is allemaal nieuwe opgeleverd dit jaar. Ben benieuwd hoe dat zal gaan met Oud en Nieuw. Ik heb in ieder geval met mezelf en vrouwlief afgesproken om het wat groter te gaan vieren dan normaal. Maar het moet zeker blijken in de straat dat er een freak is komen wonen! :D

Dit jaar verhuisd naar mijn nieuwbouwwoning. Hele straat en blok van 100 huizen is allemaal nieuwe opgeleverd dit jaar. Ben benieuwd hoe dat zal gaan met Oud en Nieuw. Ik heb in ieder geval met mezelf en vrouwlief afgesproken om het wat groter te gaan vieren dan normaal. Maar het moet zeker blijken in de straat dat er een freak is komen wonen! :D

Dan hoop ik voor je dat het hele wijk nog geld over heeft na verhuizen! Ik merk dat ik in mn hoofd makkelijker geld uitgeef aan een blok van 100eu dan aan een wastafelkraantje haha

Zo kwam ik 2 of 3 jaar geleden thuis. dit is 3 deuren naast mijn huis.

20190101_020337.jpg

Dat is wel fijn thuis komen dan, al zou ik wel ff gaan overwegen om het thuis te gaan vieren haha.

Merk in de straat wel dat ze uitkijken naar een feestje en dat willen ze gewoon met vuurwerk. Iedereen ziet in dat je waarschijnlijk toch thuis moet blijven, wellicht 1 ander gezin uit te nodigen, maar als die allemaal in de straat komen, is het natuurlijk volop genieten in de nacht, op afstand van elkaar.
Ze duimen in ieder geval net zo hard dat het feest doorgaat en dat zijn zelf allemaal niet zulke afstekers hoor, wel genieten ze volop.

Begreep dat de buurman van 2 huizen verderop gewoon van plan was de vuurton neer te zetten en te stoken. Ben gelukkig niet de enige.

Enige wat niet door gaat is de tent en muziek. We houden het bescheiden maar gestookt wordt er sowieso.

Ik vermoed dat het hier ook gewoon goed los zal gaan. De buurt kennende, en ook wat ik nu al hoor afgaan, zal het hier echt niet rustig worden.

Ik heb het vermoeden dat de mensen hier in de straat naar Duitsland rijden om toch gewoon vuurwerk af te kunnen steken. Ben benieuwd, ga sowieso met de buurjongens wel lekker cat.1 stoken, oude tijden herleven, kan ook weleens leuk zijn. Nu maar eens naar de buurman kijken met zijn cakes of liever nog, een box. :)

Vanavond om 20:00 ging er toch aardig wat vuurwerk de lucht in. Dus heb de indruk dat dit met Oud & Nieuw ook wel het geval gaat zijn.

Hier in de straat (bij mijn ouders) valt het altijd vies tegen. Lijkt elk jaar minder te worden. Moet ik wel zeggen dat de gemiddelde leeftijd in die straat / wijk wel hoger ligt dan in de wijk waar ik woon.

Waar ik woon heb ik dan (helaas) pas 1 keer oud en nieuw gevierd. Toen vond ik het wel aardig. Helaas omdat ik dicht bij de Duitse grens woon stond echt alles vol met reno's en de Duitse supermarkt-prut-pijlen.

Van kwalitatief goed vuurwerk was wat minder sprake helaas. Heb de buurt toen wel goed kunnen laten zien hoe het ook kan haha!

Als ik het zo zie, dan gaan de jongens uit de buurt wel lekker stoken met Cat.1, ben benieuwd naar de sfeer in de straat hoor, hopelijk juist super gezellig.

Ik kijk ook wel uit naar het moment van 18:00. Hoe reageert de buurt? Ik verwacht veel stokende jeugd te zien, waar ik mezelf dan ook maar bij schaar. Lekker stoken de hele dag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan