Hoe stookt jouw straat?

Mijn straat stookt ook niet echt bijster veel.. zeg maar gerust praktisch niks eigenlijk..
Ben ook blij dat ik dit jaar niet thuis ben en oud en nieuw gewoon lekker bij mijn vriendin vier :D

Verleden jaar was ik de enigste in mijn hele buurt die vuurwerk afstak, ook meer dan logisch als de hele buurt bij mij stond te kijken. Echt een geweldige ervaring :D

Woon in een straat van ongeveer 500m lang en ik ben echt ongeveer de enige om 12 uur in de straat, daarom vieren we het meestal bij vrienden in de wijk waar het zeer veel vuurwerk wordt afgestoken

00:00 is echt genieten.
Bij ons is het traditie geworden om rond 23:30 naar de binnenstad te rijden (mooi open plekje in het centrum van de stad) En dan daar lekker genieten van al dat mooie vuurwerk en dikke shells overal.
En het hevige afsteken hield afgelopen jaar wel aan tot 00:45, daarna zwakte het af.

Wij gaan naar het centrum omdat het huis van mijn vriendin in een heel klein smal straatje zit en het vuurwerk niet tot zijn recht komt. Gelukkig houd zij ook erg van vuurwerk en vind het niet erg een hele avond op pad te zijn :D

Gebeurt wel wat maar niet veel. Wordt wel elk jaar meer gelukkig. Zijn altijd blij als ik thuis ben.....Helaas buurtjes dit jaar ben ik ergens anders :)

Ik ben ook de enige. Steek best veel af, dat ik me wel eens afvraag of er niet iemand is die overlast gaat melden.

Het was bij ons redelijk rustig in de straat afgelopen jaar. Gelukkig is er iemand schuin aan de overkant die ook altijd aardig wat heeft, dus meestal stoken we om beurten vanaf 0.00. Op die manier afgelopen jaar toch +- 55 cakes de lucht in gejaagd. Wat er voor de rest aan mensen buiten is staat meestal met ons mee te genieten. Vorig jaar bij mijn vriendin was het een stuk drukker, al is het wel een lange weg. Maar o.a. bij de Chinees die een paar honderd meter verderop zit wordt flink gestookt :)

hier nooit niemand echt net enkele ouder met jongeren kinderen met fontijntjes. Ben al regelmatig naar jongeren gelopen met hun ouders. Met wat fontijnen en knetterlinten e.d. Altijd leuk om die gezichten dan te zien. Als je zeg hier pak maar een berg kunnen we samen iets afsteken.

Ik ben wel benieuwd dit jaar. Ik woon in een buurt waar veel ouderen woonde maar die gaan op eens 1 voor 1 naar het bejaarde tehuis dus de buurt is aardig vernieuwd met nieuwe mensen en er is een heel stuk nieuwbouw bij gebouwd.

Het was altijd aardig rustig, maar wie weet komt er nu wat meer.

Dit jaar weer bij men vriendin in Tilburg hier ging 2 jaar geleden best veel de lucht in.
dit word tevens voorlopig het laatste jaar dat ik vuurwerk koop aangezien ik volgend jaar mei vader hoop te worden.

Bij ons in de straat is t ook altijd rustig. De buurman wil nog wel eens een klein pakketje afsteken met zn lamme hoofd maar dan begin ik snel en dan stopt ie vanzelf wel.:devil:

Kinderen gaan hier nog altijd lekker de straat op, wat een plezier dat ze altijd hebben :) als ik begin met mijn 18:00 projectje komt iedereen altijd wel even kijken. Een buurman die het meeste altijd voor 00:00 weg stookt, dan doe ik lekker mee :) dan tot 02:00 stoken en dan lekker een pintje met de buurt doen. Nee, zeker geen slechte stokers hier.

Hier is het echt heel rustig... Vroegah! Toen liep ik de hele dag met een groep vrienden op straat. Helaas gaat dat nu niet meer, maar nog geen 2/3 jaar geleden mocht het nog wel en toen vond ik dat er maar weinig liepen te stoken. En in de avond is het hier vrij stil... Om 0:00 gaat het wel heel even los maar dat houd na 15/30 minuten ook al op. Zelf heb ik afgelopen jaren veel vuurwerk gehad en dat merk je ook wel, de meeste mensen stonden bij ons te kijken. Ben benieuwd hoe het dit jaar is, zou wel is leuk zijn als er meerdere mensen veel vuurwerk hebben :P

hoe meer ik koop en stook zo minder koopt de straat. En dat snap ik :)

haha idd, bij mij waren er wel wat buren die een pakketje hadden maar die staken het aan en keken zelf naar mijn vuurwerk haha, en nu doen ze het al een paar jaar niet meer.

haha idd, bij mij waren er wel wat buren die een pakketje hadden maar die staken het aan en keken zelf naar mijn vuurwerk haha, en nu doen ze het al een paar jaar niet meer.

Maar het wel super gezellig, vroeger was er veel illegaal in de straat maar dat is niet meer nodig. Heb altijd veel publiek en zij genieten er van, dan geniet ik er extra van. Er komen zelfs mensen uit andere straten een kijkje nemen.

Back
Bovenaan