Freakactie Vuurwerk Huizen 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wederom hartelijk dank voor de uitstekende service. VWel succes de komende dagen en alvast een heel mooi 2016 gewenst voor team huizen.

Gisteravond mijn "kleine" bestelling opgehaald. Alles perfect verpakt in dozen,geen beschadigingen aan de cake's. Er wordt hier goed omgegaan met vuurwerk,niet smijten met dozen etc.Alles wordt rustig nagekeken of alles compleet is.Goed geregeld!

Echt een aanrader deze zaak!

Mocht je nog op zoek zijn, wij hebben nog voldoende voorraad Cruel Traction, Return of the Phoenix, enkele Final fate's.
En natuurlijk nog veel meer mooie artikelen!

Iedereen bedankt voor jullie bestelling en het vertrouwen in ons en goede en vooral veilige en mooie jaarwisseling!

Mocht je nog op zoek zijn, wij hebben nog voldoende voorraad Cruel Traction, Return of the Phoenix, enkele Final fate's.
En natuurlijk nog veel meer mooie artikelen!

Iedereen bedankt voor jullie bestelling en het vertrouwen in ons en goede en vooral veilige en mooie jaarwisseling!

Jij ook ook Patrick en de crew. Het was weer een waar genoegen, een feest, het hele jaar door!

Patrick, gooi de webshop maar open!
Haha gekkigheid, allereerst voor jullie allemaal de beste wensen voor 2016!
Er zaten weer een paar toppertjes tussen: Viking (!!!), Cruelty, Happy Thunder Q, Diamonds in Gold en de Underground producten Return of the Phoenix en Kick the Sky. Bedankt weer!

Top producten en top prijzen! Komt de website weer zo snel met aanbiedingen als vorig jaar? Ik hoop van wel! Op de titanium thunder en final order na was alles helemaal top, zeker gezien de kortingen! Ook de service op zowel het internet als in de winkel zijn goed, en kan niet wachten alvast weer wat toppers te bestellen.

Edit: ik wens iedereen en specifiek de mensen van vuurwerk Huizen een goed 2016!!!

Laatst bewerkt:
Patrick, dank weer voor een mooi jaar met goede kortingen! Kom maar op met je restvoorraad! :)

De beste wensen en tot in december!

Idd benieuwd wanneer de shop weer open gaat, heb toch al wat cakes in het achterhoofd die ik graag wil hebben haha ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan