-Pyro_Freak
VWC lid
Ondertussen verhuisd, eigen plekje
. Wel een smalle straat met auto's aan weerszijde, benieuwd hoe het er aan toe zal gaan. Zit zelf te denken om dan maar een kruispunt te pakken voor wat afstand.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ahaaa een vrouwelijke nog wel!In de vooravond kan je hier een speld horen vallen maar om 00:00 wordt hier sinds een paar jaar aardig gestookt. Tot mijn verbazing vond ik een collega hier op het forum en ga ik in de vooravond gezellig naar haar![]()
Dus jij dacht al die jaren dat er een zelfrespecterende vent achter al die kattenfoto’s van mij zat?Ahaaa een vrouwelijke nog wel!
Leuk man! Wist niet dat hier ook XX chromosomen op het forum zaten.
Ben ik ook welkom?
Even on topic.. hier echt helemaal niks als alleen cat 1 van wat buurkindjes. Staan overigens ook niet buiten om 00:00![]()
In de vooravond kan je hier een speld horen vallen maar om 00:00 wordt hier sinds een paar jaar aardig gestookt. Tot mijn verbazing vond ik een collega hier op het forum en ga ik in de vooravond gezellig naar haar![]()
Werkelijk geen idee ouwe reusDus jij dacht al die jaren dat er een zelfrespecterende vent achter al die kattenfoto’s van mij zat?
Bij mij.... ach man liefst stook ik heel de straat zelf opgelukkig gaan wij weer wat dorpjes verderop in een mooie nieuwbouw wijk op een hofje met een prachtig pleintje voor de deur. Heerlijk, super sfeer! Word lekker gestookt, maar wij spannen de kroon zoals t hoort
Ik proef enige cynisme