Hoe stookt jouw straat ?

Ondertussen verhuisd, eigen plekje👌. Wel een smalle straat met auto's aan weerszijde, benieuwd hoe het er aan toe zal gaan. Zit zelf te denken om dan maar een kruispunt te pakken voor wat afstand.

Gemiddeld gezien stookt onze straat wel goed. Alleen ben ik degene die dat gemiddelde hoog houd voor de rest.... dus dat zal dit jaar niet anders zijn, maar ook dit jaar ga ik de eer maar hoog houden.

Het is hier sinds corona dramatisch! Daarvoor juist heel goed maar ik merk hier helaas wel een omslag in het enthousiasme voor (legaal) siervuurwerk.

Afgelopen jaar was het dieptepunt. Een prachtige show geschoten met mijn zwager, maar serieus niemand die ook maar kwam kijken. Rond 00:30 was het vrijwel klaar hier in het dorp met andere stokers.

Dit jaar gaan we het nog een keer proberen en hoop op meer kijkers en enthousiasme want dat maakt het voor mij na het 12 uur moment toch af...

In de vooravond kan je hier een speld horen vallen maar om 00:00 wordt hier sinds een paar jaar aardig gestookt. Tot mijn verbazing vond ik een collega hier op het forum en ga ik in de vooravond gezellig naar haar 💜
Ahaaa een vrouwelijke nog wel!
Leuk man! Wist niet dat hier ook XX chromosomen op het forum zaten.
Ben ik ook welkom?

Even on topic.. hier echt helemaal niks als alleen cat 1 van wat buurkindjes. Staan overigens ook niet buiten om 00:00 😬

Dat verschilt bij mij echt per jaar.
Het ene jaar is er de hele avond links en rechts vuurwerk te zien.
En het andere jaar lijkt het of ik de enige ben die savonds staat te stoken.
En vorig jaar gingen de shells ineens vanuit smalle tussen straatjes de lucht in...

0.00 is dan wel een ander verhaal,dan gaat het meestal wel aardig los.

Nu de vraag wie die vrouwelijke collega hier is...
In de vooravond kan je hier een speld horen vallen maar om 00:00 wordt hier sinds een paar jaar aardig gestookt. Tot mijn verbazing vond ik een collega hier op het forum en ga ik in de vooravond gezellig naar haar 💜

Jaren lang bij vrienden mijn vuurwerk afgestoken omdat het hier in de straat dood is mbt vuurwerk, maar dit mogelijk laatste jaar blijf ik lekker thuis,dan maar als enige de boel op stelten zetten qua vuurwerk 😉

Kan ik ook gelijk het showtje van ptu /Mitchell eindelijk eens een keer gaan kijken,is bij mij om de hoek dus lekker voorgenieten voor het 12 uur moment 😀

In de straat ben ik meestal de enige, heb wel buren die om 12 uur een paar potjes hebben die ik ook met alle liefde de ruimte geef.
M,n directe buren blijven altijd binnen want vuurwerk is stom en zielig voor de dieren...
Dit jaar wel de vraag gehad van de overkant of ik thuis was dit jaar zodat hij z,n vrienden hier uit ging nodigen.
Hopelijk dit jaar wat meer rumoerigheid in de straat.

Het is hier in de straat rustig, mijn buurman doet 1 of 2 flowerbeds en dat is het wel en de buurt kids met wat cat 1 of cat 2 grondvuurwerk! Dus ik steek het meeste af om 00:00 uur, ben niet meer van de hele avond door stoken eigelijk zo nu en dan ff naar buiten om wat te stoken maar niet meer zoals vroeger! Maar goed toen had je veel meer klein spul dan nu! En was ook ruim 20 jaar jonger haha

Bij mij.... ach man liefst stook ik heel de straat zelf op 😂 gelukkig gaan wij weer wat dorpjes verderop in een mooie nieuwbouw wijk op een hofje met een prachtig pleintje voor de deur. Heerlijk, super sfeer! Word lekker gestookt, maar wij spannen de kroon zoals t hoort

Vrij dood in straat zelf. Sta altijd met een van de buren. In avond momentje voor kids om even los te gaan met cat 1 en grondbloemen, Orcs etc. Paar cakes en dan wachten tot 00:00 en los met de rest. Straten er omheen zitten ook paar liefhebbers met diepe zakken dus op achtergrond ook meer dan genoeg te zien.

Vorig jaar was het oke, eigenlijk alleen door veel gestookt op 00:00, maar dan deden ze het wel goed, met best veel riakeo blokken. Verder waren ik en een aantal buurtkindjes eigenlijk de enige die de spirit van de 31e er goed in hielden

Back
Bovenaan